Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja, går greit. Litt ømt å skrive på tastaturet, da jeg har to forslåtte fingre :p

Der da, Peter?

Eple:

<Zybl0re> get up
<Zybl0re> get on up
<Zybl0re> get up
<Zybl0re> get on up
<phxl|paper> and DANCE
* nmp3bot dances :D-<
* nmp3bot dances :D|-<
* nmp3bot dances :D/-<

Endret av clvn
Skrevet (endret)

Klassen er i totalt kaos. :love:

Prøveeksamen, og den eneste som hadde PCen sin i dette klasserommet var meg. Så alle andre kryper rundt med ledninger atm. It's so kos! =D

Endret av Nie
Skrevet
hvorfor shattrath? :!:

og hvem er denne uglemannen?

*skal ikke bli syk*

Shattrath fordi jeg tilbringer mye tid der hver dag, HSer til og portaler fra støtt og stadig.

Uglemannen er en kikker som i løpet av de siste ørten åra har gjemsøkt meg og nabogutten. Han står utenfor vinduene våre og ser inn i et håp om å observere oss når vi leker med oss selv og når han blir stimulert, tuter han som ei ugle.

Han foretrekker tenåringsgutter og gutter i tjueåra, men han er også kjent for å lure fjortisjenter ut i natten.

Skrevet

Ja, tenk, bare le av meg og mine smerter!!

Den stod oppå en høyttaler, og da e skulle gå forbi snubla jeg i teppekanten (Ja, jeg var full) og da tok e tak i det som var nærmest.. Som nemlig var en kaktus.

Skrevet
Ja, tenk, bare le av meg og mine smerter!!

Den stod oppå en høyttaler, og da e skulle gå forbi snubla jeg i teppekanten (Ja, jeg var full) og da tok e tak i det som var nærmest.. Som nemlig var en kaktus.

Skulle tatt deg imot med tenna :D

Skrevet (endret)

Mm, eller tatt en American Dad, og etterpå snubler oppi en barberbladbolle, for så å lande i sitronjuicefontena =D

kibs: Det er caaaare

Endret av clvn
Skrevet
What did you do!?

Lekte med brekkjern. Jeg er tydeligvis ikke skapt for å destruere ting =(

Du som er en sårbar liten guttepjokk kan ikke leke med med brekkjern. Dette visste du! :wee:

Skrevet (endret)

Care bear, yay! Fra spøk til revolver. Jeg la meg klokken ett og stod opp klokken seks i frykt for å bli ringt opp av jobben. De ringer meg ofte på morgenen samme dag de vil ha meg til å jobbe. ^^ Så jeg er trøtt og sliten i hodet. Dessuten må jeg relable alle mappenavnene på album-mappene. Brodern vil ha system på greiene.

Edit: Snakk om musikkalbum ja.

Endret av Snorre
Skrevet

Jeg kom meg opp. Jeg er på skolen nå. Jeg kom inn i klasserommet hvor vi skal ha studietid, og der sitter Marianne. "Å ja, jeg har allerede skrevet deg ned som her, de sa du var borte i nummer 17..."

-Æh ja. Det var jeg jo. Jeg bare kom på at jeg hadde glemt å si i fra at jeg var der.

"Jammen da kan du bare gå bort igjen"

...Nå har jeg bare to timer og ti minutter + lunsj på å gjøre absolutt ingenting. wooh. \o/

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...