Piratpjokken Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Morn folkens! hvordan står det til med dere på morgenkvisten da?
j-- Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Tja, går greit. Litt ømt å skrive på tastaturet, da jeg har to forslåtte fingre Der da, Peter? Eple: <Zybl0re> get up <Zybl0re> get on up <Zybl0re> get up <Zybl0re> get on up <phxl|paper> and DANCE * nmp3bot dances :D-< * nmp3bot dances :D|-< * nmp3bot dances :D/-< Endret 7. april 2008 av clvn
Heilage Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Tja, går greit. Litt ømt å skrive på tastaturet, da jeg har to forslåtte fingre What did you do!?
Nie Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Klassen er i totalt kaos. Prøveeksamen, og den eneste som hadde PCen sin i dette klasserommet var meg. Så alle andre kryper rundt med ledninger atm. It's so kos! =D Endret 7. april 2008 av Nie
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 hvorfor shattrath? :!: og hvem er denne uglemannen? *skal ikke bli syk* Shattrath fordi jeg tilbringer mye tid der hver dag, HSer til og portaler fra støtt og stadig. Uglemannen er en kikker som i løpet av de siste ørten åra har gjemsøkt meg og nabogutten. Han står utenfor vinduene våre og ser inn i et håp om å observere oss når vi leker med oss selv og når han blir stimulert, tuter han som ei ugle. Han foretrekker tenåringsgutter og gutter i tjueåra, men han er også kjent for å lure fjortisjenter ut i natten.
j-- Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 What did you do!? Lekte med brekkjern. Jeg er tydeligvis ikke skapt for å destruere ting =(
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg har å noen ødelagt fingre, men jeg falt, og så prøvde jeg å ta imot for fallet.. På en kaktus.. Det var vondt.
j-- Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Au da, og kaktus av alle ting? Trodde det var slikt man bare få i tegnefilmer, jeg.
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ja, tenk, bare le av meg og mine smerter!! Den stod oppå en høyttaler, og da e skulle gå forbi snubla jeg i teppekanten (Ja, jeg var full) og da tok e tak i det som var nærmest.. Som nemlig var en kaktus.
Demantios Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ja, tenk, bare le av meg og mine smerter!! Den stod oppå en høyttaler, og da e skulle gå forbi snubla jeg i teppekanten (Ja, jeg var full) og da tok e tak i det som var nærmest.. Som nemlig var en kaktus. Skulle tatt deg imot med tenna
j-- Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Mm, eller tatt en American Dad, og etterpå snubler oppi en barberbladbolle, for så å lande i sitronjuicefontena =D kibs: Det er caaaare Endret 7. april 2008 av clvn
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Jeg hater care-bears. Bare sånn..for å nevne det. Endret 7. april 2008 av Kibs
Heilage Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 What did you do!? Lekte med brekkjern. Jeg er tydeligvis ikke skapt for å destruere ting =( Du som er en sårbar liten guttepjokk kan ikke leke med med brekkjern. Dette visste du!
Snorre Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Care bear, yay! Fra spøk til revolver. Jeg la meg klokken ett og stod opp klokken seks i frykt for å bli ringt opp av jobben. De ringer meg ofte på morgenen samme dag de vil ha meg til å jobbe. ^^ Så jeg er trøtt og sliten i hodet. Dessuten må jeg relable alle mappenavnene på album-mappene. Brodern vil ha system på greiene. Edit: Snakk om musikkalbum ja. Endret 7. april 2008 av Snorre
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg har å knust noen fingre med brekkjern.. Ikke mine egne tho. Vet dere hvorfor? FORDI JEG ER SÅ JÆVLA RÅ!! JEG HAR STÅ, BITCH SUG MEG NÅ!!
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg kom meg opp. Jeg er på skolen nå. Jeg kom inn i klasserommet hvor vi skal ha studietid, og der sitter Marianne. "Å ja, jeg har allerede skrevet deg ned som her, de sa du var borte i nummer 17..." -Æh ja. Det var jeg jo. Jeg bare kom på at jeg hadde glemt å si i fra at jeg var der. "Jammen da kan du bare gå bort igjen" ...Nå har jeg bare to timer og ti minutter + lunsj på å gjøre absolutt ingenting. wooh. \o/
Anbefalte innlegg