b-real Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hms...tror jeg må stikke opp å skjekke postkassa i morra..og ta den ned..spent på om en har fått vite noe om en har fått igjen på skatten.
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 vet det, men orker rett og slett ikke legge meg... I morra så kjøper du hel muskattnøtt. Knus en til to og få i deg i fire-fem tiden. Da blir du trøtt i ti elleve tiden. Ikke ta mer enn det for da blir du rusa og orker ikke jobben dagen etter.
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hms...tror jeg må stikke opp å skjekke postkassa i morra..og ta den ned..spent på om en har fått vite noe om en har fått igjen på skatten. har ikke fått min enda men tror jeg får igjen endel, har skattet høyt med vilje, og får endel igjen for lang vei til jobben I morra så kjøper du hel muskattnøtt. Knus en til to og få i deg i fire-fem tiden. Da blir du trøtt i ti elleve tiden. Ikke ta mer enn det for da blir du rusa og orker ikke jobben dagen etter.Verdt ett forsøk
b-real Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hms...tror jeg må stikke opp å skjekke postkassa i morra..og ta den ned..spent på om en har fått vite noe om en har fått igjen på skatten. har ikke fått min enda men tror jeg får igjen endel, har skattet høyt med vilje, og får endel igjen for lang vei til jobben Aner ikke om jeg får igjen eller ikke. Men dette året FÅR jeg igjen. Har ikke levert skattekort nå siden januar og har blitt trukket 50% skatt så får jeg baksmell i år så klikker jeg
Poor Leno Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Heh, jeg gikk over med kalkulator nå, og de tre brukerne Eplefe, L4r5 og Datasmurf har tilsammen 10782 innlegg i denn tråden. Det vil si at hvert sjette innlegg er skrevet av en av disse tre brukerne! Festlig!
b-real Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Vel...de er her 24/7 så det er ikke så rart lizm Men artig observasjon ja ^_^|
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Aner ikke om jeg får igjen eller ikke. Men dette året FÅR jeg igjen. Har ikke levert skattekort nå siden januar og har blitt trukket 50% skatt så får jeg baksmell i år så klikker jeg Om du får baksmell da, så blir jeg overasket Heh, jeg gikk over med kalkulator nå, og de tre brukerne Eplefe, L4r5 og Datasmurf har tilsammen 10782 innlegg i denn tråden. Det vil si at hvert sjette innlegg er skrevet av en av disse tre brukerne!Festlig! Kunne godt ha telt med meg også da er ikke så langt bak de
b-real Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Vel...du har da type jobb til å sitte på forumet samtidig da så det er kanskje ikke så rart ^^ Kunne sitte slik før og pjatte med på jobb men ikke nå lengre.
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Vel...du har da type jobb til å sitte på forumet samtidig da så det er kanskje ikke så rartJeg kunne det! Helt til en IDIOT av en sjef fant ut at jeg ikke fikk lov enda... mens sider som vg, dagbladet og finn.no fremdeles er åpent da...
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Får du satt opp en tunell hjem til deg selv da biril?
b-real Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Vel...du har da type jobb til å sitte på forumet samtidig da så det er kanskje ikke så rartJeg kunne det! Helt til en IDIOT av en sjef fant ut at jeg ikke fikk lov enda... mens sider som vg, dagbladet og finn.no fremdeles er åpent da... Proooooxxxyyyy Tunell? Me? Du mener vel ikke espen?
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Tunell? Me? Du mener vel ikke espen? Du sa du ikke kunne site her på jobb så tenkte at om du fikk satt opp en vpn-tunell hjem så kunne du surfe via av en pc som stod på hjemme
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Proooooxxxyyyy Tunell? Me? Du mener vel ikke espen? Har prøvd får det ikke til jeg ivartfall... men om du har en ide om hvordan jeg kan fikse det, så jatakk
b-real Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Tunell? Me? Du mener vel ikke espen? Du sa du ikke kunne site her på jobb så tenkte at om du fikk satt opp en vpn-tunell hjem så kunne du surfe via av en pc som stod på hjemme Neh...det er pga jeg ikke har en jobb lengre som er å sitte 7 timer med en pc Dog Espen kunne nok trenge den hjelpen ja ^^ du kan jo bruke tjenester som f.eks http://www.vpntunnel.net/ espen Endret 6. april 2008 av b-real
dysfunctional Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Jeg er trøtt men gidder simply ikke å sove. Mehhrarrr.
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Jeg er trøtt men gidder simply ikke å sove. Mehhrarrr. Hva er maks størrelse på bokstaver i signatur igjen?
b-real Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg er trøtt men gidder simply ikke å sove. Mehhrarrr. Da kan du ordne signaturen din så den står i samsvar med retningslinjene da? LARS! Ikke ta fra meg jobben her da! =( Endret 6. april 2008 av b-real
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 LARS! Ikke ta fra meg jobben her da! =( Du er nok ikke rask nok på avtrekkeren
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Dog Espen kunne nok trenge den hjelpen ja ^^ du kan jo bruke tjenester som f.eks http://www.vpntunnel.net/ espen Får se om det funker da Noen har trollet fra den siden før meg Endret 6. april 2008 av Espen pai
Anbefalte innlegg