Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hms...tror jeg må stikke opp å skjekke postkassa i morra..og ta den ned..spent på om en har fått vite noe om en har fått igjen på skatten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vet det, men orker rett og slett ikke legge meg...

I morra så kjøper du hel muskattnøtt. Knus en til to og få i deg i fire-fem tiden. Da blir du trøtt i ti elleve tiden. Ikke ta mer enn det for da blir du rusa og orker ikke jobben dagen etter.

Skrevet
Hms...tror jeg må stikke opp å skjekke postkassa i morra..og ta den ned..spent på om en har fått vite noe om en har fått igjen på skatten.

har ikke fått min enda :( men tror jeg får igjen endel, har skattet høyt med vilje, og får endel igjen for lang vei til jobben :)

I morra så kjøper du hel muskattnøtt. Knus en til to og få i deg i fire-fem tiden. Da blir du trøtt i ti elleve tiden. Ikke ta mer enn det for da blir du rusa og orker ikke jobben dagen etter.
Verdt ett forsøk :)
Skrevet

har ikke fått min enda :( men tror jeg får igjen endel, har skattet høyt med vilje, og får endel igjen for lang vei til jobben :)

Aner ikke om jeg får igjen eller ikke. Men dette året FÅR jeg igjen. Har ikke levert skattekort nå siden januar og har blitt trukket 50% skatt så får jeg baksmell i år så klikker jeg :p
Skrevet

Heh, jeg gikk over med kalkulator nå, og de tre brukerne Eplefe, L4r5 og Datasmurf har tilsammen 10782 innlegg i denn tråden. Det vil si at hvert sjette innlegg er skrevet av en av disse tre brukerne!

Festlig! :wee:

Skrevet
Aner ikke om jeg får igjen eller ikke. Men dette året FÅR jeg igjen. Har ikke levert skattekort nå siden januar og har blitt trukket 50% skatt så får jeg baksmell i år så klikker jeg :p
Om du får baksmell da, så blir jeg overasket :p

Heh, jeg gikk over med kalkulator nå, og de tre brukerne Eplefe, L4r5 og Datasmurf har tilsammen 10782 innlegg i denn tråden. Det vil si at hvert sjette innlegg er skrevet av en av disse tre brukerne!

Festlig! :wee:

Kunne godt ha telt med meg også da :( er ikke så langt bak de :)
Skrevet

Vel...du har da type jobb til å sitte på forumet samtidig da så det er kanskje ikke så rart ^^

Kunne sitte slik før og pjatte med på jobb men ikke nå lengre.

Skrevet
Vel...du har da type jobb til å sitte på forumet samtidig da så det er kanskje ikke så rart
Jeg kunne det! Helt til en IDIOT av en sjef fant ut at jeg ikke fikk lov enda... mens sider som vg, dagbladet og finn.no fremdeles er åpent da...
Skrevet
Vel...du har da type jobb til å sitte på forumet samtidig da så det er kanskje ikke så rart
Jeg kunne det! Helt til en IDIOT av en sjef fant ut at jeg ikke fikk lov enda... mens sider som vg, dagbladet og finn.no fremdeles er åpent da...

Proooooxxxyyyy ;)

Tunell? Me? Du mener vel ikke espen?

Skrevet

Du sa du ikke kunne site her på jobb så tenkte at om du fikk satt opp en vpn-tunell hjem så kunne du surfe via av en pc som stod på hjemme

Skrevet
Proooooxxxyyyy ;)

Har prøvd :( får det ikke til jeg ivartfall... men om du har en ide om hvordan jeg kan fikse det, så jatakk :)
Skrevet (endret)

Du sa du ikke kunne site her på jobb så tenkte at om du fikk satt opp en vpn-tunell hjem så kunne du surfe via av en pc som stod på hjemme

Neh...det er pga jeg ikke har en jobb lengre som er å sitte 7 timer med en pc ;)

Dog Espen kunne nok trenge den hjelpen ja ^^

du kan jo bruke tjenester som f.eks http://www.vpntunnel.net/ espen :shrug:

Endret av b-real
Skrevet (endret)
Jeg er trøtt men gidder simply ikke å sove. Mehhrarrr.

Da kan du ordne signaturen din så den står i samsvar med retningslinjene da? :)

LARS! Ikke ta fra meg jobben her da! =(

Endret av b-real
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...