Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ja, det har du nok rett i. Jeg surret litt. Anhedoni er mangel på glede. Uansett, my point stands. :wee:

 

Tror det er best å ha en passe mengde følelser jeg.

Joa, men nå snakket jeg ikke om depresjon. Jeg mener folk som er harde av natur. Folk som ikke lar følelser komme i veien for ting og tang. Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa, men nå snakket jeg ikke om depresjon. Jeg mener folk som er harde av natur. Folk som ikke lar følelser komme i veien for ting og tang.

 

Ja sånn ja. Joda. Er vel noe annet enn å føle seg følelsesløs.

 

Men så har jo folk forskjellige slags følelser og, da. Kanskje noen er kjempefølsomme, men mest konstruktive følelser.

 

Nei vet ikke jeg.

 

Noen følsomme når også langt.

Lenke til kommentar

Stavanger, men kun et par måneder til. Flytter østover straks.

Skal gi en lyd neste gang det er Landsskytterstevne i Førde. 2017 om jeg ikke husker feil :p

Nei, håper virkelig ikke jeg fremdeles bor her i 2017.

 

Rider of Reason, for min del har ikke det å ville "dra på byen" noe med alkohol å gjøre, men heller menneskene. Jeg har et veldig stort behov for sosial omgang, noe jeg får altfor lite av.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Hva er det dere snakker om? Kald krig? :huh:

 

 

Noen følsomme når også langt.

Det er jo sant, men samfunnet generelt er satt opp for å fungere som et samlebånd, og da er følelser mer et hinder enn en hjelp.

 

 

Rider of Reason, for min del har ikke det å ville "dra på byen" noe med alkohol å gjøre, men heller menneskene. Jeg har et veldig stort behov for sosial omgang, noe jeg får altfor lite av.

 

Ja, skjønner det. Derfor jeg også skilte det å drikke alkohol, og å dra på byen. Jeg liker ingen av delene.

 

Å dra ut om kvelden/natten er bare rot for min del. Alt for mye folk, for mye bråk, og generelt like koselig. Vil jeg sosialisere, så besøker jeg en venn eller får et par venner på besøk om jeg kan.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Det er jo sant, men samfunnet generelt er satt opp for å fungere som et samlebånd, og da er følelser mer et hinder enn en hjelp.

 

Vet ikke om jeg er helt enig i det... det kommer jo helt an på hva du legger i å "fungere"... er målet nødvendigvis å betale mest skatt? Hva med de som tar seg av de eldre, enten det er med snømåking eller besøk på sykehjem. Vil jo si de er vellykka på sin måte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...