L4r5 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Og ikke oppmuntre lars da! Jeg skal gi meg jeg... Kan jo ikke risikere at du døper om tråden igjen.
mushi Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Dere må tenke på at det er en lady her Tenk om jeg blir pinlig berørt!
Underpants Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) Dere må tenke på at det er en lady her Tenk om jeg blir pinlig berørt! *Røre på pinleg* Endret 3. april 2008 av Underpants
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Dere må tenke på at det er en lady her Tenk om jeg blir pinlig berørt! Forskjell på lady og hardbarka rånekjerring da.
b-real Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Alt Nord for Trondheim kan bare brenne for min del! TouchéNei? Du snudde bare på det jeg sa. Uorginalt ^^Ok, seksuell kjønnsidentitet er liksom ... seksualiteten din? Transseksualitet, homoseksualitet osv.? Har eg rett? Red.: Bitch! Og ikke oppmuntre lars da! Jeg skal gi meg jeg... Kan jo ikke risikere at du døper om tråden igjen. Igjen? Jeg har ikke rørt emnetittelen på denne... ...enda Dere må tenke på at det er en lady her Tenk om jeg blir pinlig berørt! Fint at du tenker på Lars men jeg tror han klarer seg selv
mushi Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Forskjell på lady og hardbarka rånekjerring da. Føkk you. Tenkte på ponnimonny.
b-real Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Hva skal du forresten sørover? Lars skal lage meg middag.....for å nevne en ting ^_^ Har glemt hvor kos Music For The Jilted Generation er
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Igjen? Jeg har ikke rørt emnetittelen på denne... ...enda Ikke enda nei. Men hadde ikke tenkt å gi deg en unnskyldning til det.Fint at du tenker på Lars men jeg tror han klarer seg selv Men så kommer du med slike kommentarer. Hadde jeg hadde web-kameraet mitt her nå så hadde jeg bevist hvor mann jeg var og gitt deg en unnskyldning til å kalle tråden for "L4r5 sin erogene strippebule.
Underpants Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 FY FAEN, ræva gjer vondt! Har hatt ræva fint planta på denne litt harde stolen siden kl. 16:00 i dag, og byrjar å verte passe gul og blå no, kjenner eg. Au!
Iverfar Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) brett et håndklede og sett deg ned, bruk en pute, kjøp ny stol eller stå=) Endret 3. april 2008 av Iver.th
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Lars skal lage meg middag.....for å nevne en ting ^_^ Har glemt hvor kos Music For The Jilted Generation er Stemmer det. Har lova deg en god middag.Den er forresten meget kos den plata der ja. Føkk you. Tenkte på ponnimonny.Kan hun lese da? Er lars en god kokk da?=OHar et par spesialiteter på lager.
Underpants Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 brett et håndklede og sett deg ned, bruk en pute, kjøp ny stol eller stå=) Nei, eg ville berre whine litt så det ikkje gjorde så vondt lenger. Betre no. (:
Iverfar Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 brett et håndklede og sett deg ned, bruk en pute, kjøp ny stol eller stå=) Nei, eg ville berre whine litt så det ikkje gjorde så vondt lenger. Betre no. (: Superdupert:D
b-real Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Men så kommer du med slike kommentarer. Hadde jeg hadde web-kameraet mitt her nå så hadde jeg bevist hvor mann jeg var og gitt deg en unnskyldning til å kalle tråden for "L4r5 sin erogene strippebule. Awwww...så søtt *grump*
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Sååååe... Er det noen som ble lurt på 1.april da? Nei. Skuffa. Jeg som er så lettlurt..
Anbefalte innlegg