Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forelska er å dra det litt langt, hun er jo så mye yngre enn meg, kan ikke gå hen å bli forelska da, selv om hun er fra Rogaland. Litt betatt, kanskje?

Uansett, min dårlige impulskontroll og jeg er svært fornøyde med denne ettermiddagen så langt.

7g6VnoIl.png

Skrevet (endret)

Pessimistisk, I love you, men prøv å bli litt flinkere å bruke komma! Jeg mister pusten når jeg leserhvaduskriverfordideteringenpauser. :*

Leser du alt på diskusjon høyt for deg selv?

Eller er du en av de som ikke kan tygge tyggis og gå samtidig? :p

Endret av Mr. Hermonella
Skrevet

Pessimistisk, I love you, men prøv å bli litt flinkere å bruke komma! Jeg mister pusten når jeg leserhvaduskriverfordideteringenpauser. :*

Leser du alt på diskusjon høyt for deg selv?

Eller er du en av de som ikke kan tygge tyggis og gå samtidig? :p

Jeg er den som tar alt bokstavelig og seriøst. Nei vent, det er deg det!

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Dagens mål er å ikke klage. Tycks??

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Jeg har iallefall ikke alkoholproblemer

Skrevet

Alkoholproblem nei? Barskapet er jo fullt :fun:

Fra spøk til alvor, det er alt for mye alkohol hjemme. Får ikke plass til alt :(

Skrevet (endret)

Da skaffer du deg flere barskap, kjøleskap, vinkjølere og hva enn. Har du ikke plass på gulvet, setter du det oppå andre ting.

Problem solved.

e:

Jeg har heller ikke et alkoholproblem. Ikke nå lenger i alle fall, trenger ikke lenger drikke for å komme meg opp om morran.

Endret av Datasmurf
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Jeg hAdde sikkert hatt et alkoholproblem jeg og om jeg bare hadde hatt mer penger.

Skrevet

Da skaffer du deg flere barskap, kjøleskap, vinkjølere og hva enn. Har du ikke plass på gulvet, setter du det oppå andre ting.

Problem solved.

e:

Jeg har heller ikke et alkoholproblem. Ikke nå lenger i alle fall, trenger ikke lenger drikke for å komme meg opp om morran.

Har en kasse på gulvet nå, i tillegg til det i kjøleskapet, og det på sprithylla. Går greit, men trenger ingen polturer de neste par månedene :)
Skrevet

Skrubbsulten, var i byen nå og kjøpte meg et toastjern.

Siden jeg aldri har lagd toast selv, så spør jeg dere.

Må man ha på smør på skivene før man slenger den i jernet sammen med ost og skinke?

Magen setter stor pris på rask tilbakemelding...

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Sprit. Neida, men vil ikke bruke de på bompenger, bensin, purringrr og sånt drit u feel me?? Men nå skal jeg ta en velfortjent blund

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...