Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Ehm, hva med det "fine" teppet man får, da? Tror det er ment for slikt som å holde seg varm..

Hva om det ikke er nok? :hmm:

Det er definitvt ikke nok, i alle fall ikke hvis man har gått ute i -6 grader en stund før. Satt og skalv på nattoget natt til i dag. xP

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det er definitvt ikke nok, i alle fall ikke hvis man har gått ute i -6 grader en stund før. Satt og skalv på nattoget natt til i dag. xP

Jeg må nok ikke gå så langt. Ikke lengre enn fra bilen og bort på perrongen i alle fall. Men det er -14 ute, og jeg er trett. :hmm:

Men jeg må løpe. Kos dere på skole/jobb, folkens. Me has holidayzzzzz!

Endret av Kibs
Skrevet
Dagsens unyttige, men morsomme fakta:
26. desember 1997 ble 685 japanske barn sendt til sykehus med epileptiske anfall, utløst av Pokémon-episoden Dennou Senshi Porigon (oversatt til Den Elektroniske Krigeren Porygon). Pikachu hadde sprengt raketter med lynangrepet sitt, da det i de påfølgende seks sekundene kom blinkende lys i blå- og rødfargemønster. Det ble avdekket at barn som aldri hadde hatt epileptiske anfall ble offer for episoden. Den Elektroniske Krigeren Porygon ble aldri sendt igjen i Japan, og heller aldri levert ut til internasjonale distributører. Det «farlige» klippet fra denne episoden har imidlertid sirkulert på internett flere steder, i de fleste tilfeller i svært mørk kontrast, slik at faren for anfall blir redusert.

Vakkart. Bare vakkert :love:

Tar mot til meg og kaller den for dagens selv om dagen akuratt har starta.

Skrevet

Nå har jeg sitti oppe i heeele natt og sett igjennom alt det er å se på med Jeff Dunham!! blir aaaldri lei.. Så nå er det soving før kveldskiftet... Natta

Skrevet
God morgen, bare meg oppe?

Nein. Er nok oppe jeg også. Men nå må du huske på at de fleste sitter med morrakaffen og leser avisen, dusjer eller spiser. En del er sikkert på vei til skole/jobb alt.

Skrevet

Skole starter i dag.

Og jeg er furten nå, jeg glemte at det var tirsdag, og at jeg dermed har fri de to første. Så panikk for at jeg hadde forsovet meg, enda til jeg kan sove i minst en time til. *snøft*

Skrevet

Jeg var redd for å bli oppringt av arbeidsgiver idag for å bli innkalt til jobb jeg. Ikke at jeg har noe imot å jobbe, spesielt etter en så lang ferie. Men til nå har jeg som ringevikar jobbet hver bidige dag (- påskeferie), og jeg lurer på om de har en del sykefravær der. ^^

Skrevet
Ørgh. Formen min er jævlig og folka maser.. Ugh *whine*

*trøste på*

Her whiner folk ikke, og det er ikke så mye å gjøre. Driver og leker meg med videomach og sånt nå :wee:

Skrevet
Ferien er aldri over. Den fortsetter ut skoleåret...

Tenker på påskekrimmen. :wee:

Har fri i morge også jeg.. :!:

Å. haha. Var det spennende i dag?

Kjempespennende. Men den gikk over så fort. :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...