Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

tett før jeg må si noe på "gla - og jeg må fortelle om faenskapet til alle"

Full endring -DATASMURF IS IN THA HOUSE

Endret av Ali G
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helt normalt : ) sånn er de hele tia!
Kjenner til det ja, men denne har sikkert ligget i år.. Jeg kom forøvrig rundt halveis før jeg måtte gi stopp, måtte ty til brødmat isteden.

Edit:

Prøvd å lese datostemplingen eller ?
Pizzaen lå uemballert.. (Plasten hang på men den var ikke datostemplet.)

Hvor fant du så denne pizzaen?

Skrevet
Jeg mener det var skammelig av NRK å fjerne Late Show with David Letterman. Så på han fast hver dag i flere år, og så bare *poff* borte. Er ikke det samme å laste ned torrents liksom.

Vel...gått litt ut på dato fyren. Bedre erstattning med daily show ;)

Skrevet

ARRIBA BONANZA. Heia Demille! Heia alle resten. Røsk meg i fletta, jeg har vært iført boxer i hele dag. Analysis, this has been a great day.

Hvordan har deres dager vært?

Skrevet
Jeg mener det var skammelig av NRK å fjerne Late Show with David Letterman. Så på han fast hver dag i flere år, og så bare *poff* borte. Er ikke det samme å laste ned torrents liksom.

Vel...gått litt ut på dato fyren. Bedre ersta

ttning med daily show ;)

vel- hent gørra ut og se deg i speilet : )

Skrevet
ARRIBA BONANZA. Heia Demille! Heia alle resten. Røsk meg i fletta, jeg har vært iført boxer i hele dag. Analysis, this has been a great day.

Bruker du aldri boxer ellers?

Skrevet (endret)

Hvordan har deres dager vært?

Hei puz.

Jeg er sliiiten, jobb i hele dag =O

Han pleier å gå naken.

Endret av Demille
Skrevet (endret)

b-real, det tok hvertfall 2 år før Daily Show kom på NRK3, og det er bare en gang i uka ellerno.

Letterman er talkshow-kongen no matter what. Digger den tørre humoren og all selvironien og rare intervjuene hans.

Endret av Bytex
Skrevet
No.

Hei puz.

Jeg er sliiiten, jobb i hele dag =O

You crazy kook! :ohmy: Med hva?

Han pleier å gå naken.
YEIS!
Skrevet
b-real, det tok hvertfall 2 år før Daily Show kom på NRK3, og det er bare en gang i uka ellerno.

Tipper at å telle ikke er B-real sin store egenskap!

Skrevet
Viss du skriver NRK3, så ser siste delen ut som eit hjarte. Tilfeldigheit? Neppe.

Navnet til NRK 3 ble lansa lenge før vi bynte å spekulere........

Skrevet

Tipper at å telle ikke er B-real sin store egenskap!

en gang i uka? det fordeles på nrk1 nrk2 og nrk3.. og det går 4 ganger i uka akkurat som i statene.

telle? me? Faen tar du opp det for? oO

Det kan også se ut som baller. Tilfeldighet? Neppe.
I lolllllod.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...