Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jada, du ender nok opp på under 60, men det er da fortsatt "hjemmebrent" med tanke på at du lager det selv ;)

Vodka kan jo lages med hva som helst, råvarene har ikke mye å si, for det skal du gjerne ha på 96 før det blandes ned, og her i vesten blir det filtrert både to og tre ganger så det ikke smaker noe. I østeuropa er det derimot mer smak i sakene, polsk er tradisjonelt av poteter mens de fleste andre steder er det korn.

Endret av multisync
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del er fortsatt fysen på å lage sprit utvinnet av plastposer, som jeg en gang leste om på nFF. :p

Og så vil jeg brenne ren 96. Hovedsaklig til bruk i likør, ikke til å selge eller drikke rent. Jeg er vel og merke oppvokst i trønderland, men jeg er ikke helt på dårlig HB-bølgen enda.

Skrevet

Jeg for min del er fortsatt fysen på å lage sprit utvinnet av plastposer, som jeg en gang leste om på nFF. :p

Det høres ikke helt sunt ut :omg:

Trenger uansett sikkert uhorvelige mengder plastposer for å få en grei mengde av det. Går utifra at det er noe kjemisk som gjør at det lar seg gjøre.

Skrevet

Vel, en spurte tydeligvis en kjemiker ila. tråden, som godkjente det. Alt jeg trenger er å finne et par kokeplater jeg kan bruke utendørs, samt noen billige kjeler, og en drøss med gamle sikringer, så er jeg i boks.

Skrevet (endret)

Elkjøp, clas ohlsson vil jeg tro. Mange gamle sikringsskap som ikke har automatsikringer fremdeles. Vi fikk akkurat bytta ut vårt sikringsskap i høst.

Savner nesten å tasse ut på gangen i midt på natta og lete etter sikringen som har røket :p

Endret av Bytex
Gjest medlem-1432
Skrevet

Får da kjøpt gammeldagse sikringer i butikkene og.

Skrevet (endret)

Ja vil tro Rimi og slike butikker har det også. Sammen med lyspærene. Men dette blir litt som "jeg leste akkurat breivik sitt manifest, har lyst å lage en sånn bombe ass..stikker på butikken og kjøper ingredienser og forteller hvordan det går lolzzzzz!1"

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...