Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han innså nettopp at Tine Appelsinjuice er bedre enn Litago. :)

 

Nah, du ser bare de store gutta shake milkshaken til Litago. Bare pyser drikker appelsinjuicen til Tine. :nei2:

 

Vel, for å være ærlig så ser jeg kids på skolen min drikke Litago hver dag så hva som blir definert som de "store gutta" lurer jeg virkelig på. :xmas: :xmas:

 

Blir nok en film til før leggetid... Hva gjør dere andre som ikke har lagt seg?

Lenke til kommentar

Har lastet ned to sesonger av TWD men har aldri orket å sett en episode. Er det verdt det? :hmm:

 

Etter min mening så er det den beste zombie serien som er tilgjengelig. Det er en veldig bra serie og du vil mest sannsynlig like den godt. Dette kommer fra en person som egentlig ikke liker zombie filmer ettersom at jeg syntes det er teit.

Lenke til kommentar

What?

 

Vel. Gikk på internatskole. Det koster jo penger. Men så hadde jeg det litt gøy i russetida. Så jeg brukte stipendet opp på andre ting enn skole. Så tenkte jeg at jeg skulle betale skolen når lønna kom. Det glemte jeg. Også har jeg tydeligvis glemt å betale regninga en annen måned og. Nå skylder jeg skolen ca 12000. Hvor mye har jeg? Ca 1000.

Lenke til kommentar

Vel. Gikk på internatskole. Det koster jo penger. Men så hadde jeg det litt gøy i russetida. Så jeg brukte stipendet opp på andre ting enn skole. Så tenkte jeg at jeg skulle betale skolen når lønna kom. Det glemte jeg. Også har jeg tydeligvis glemt å betale regninga en annen måned og. Nå skylder jeg skolen ca 12000. Hvor mye har jeg? Ca 1000.

 

Ouch, det er trist. Jeg gikk på offentlig skole og brukte alle pengene fra stipendet på data. Sliter selv med å betale ned det jeg skylder til Telenor, NRK og blant annet komplett. :ph34r:

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

Ditto. Fikk 10k inn på konto på mandag. Nå har jeg 2k igjen. Dyrt å dra til tannlege, betale husleie, kjøpe regnjakke (et must for en trøndersommer) og betale for flybilletter. Får bare la være å kjøpe noe de neste to ukene, så går det vel greit. :p

 

Bare ikke ty til snarveier slik jeg gjorde med mastercard så går det vel greit. :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...