Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Give it your best shot, jeg er i godt humør ^^^
kan diskutere Sortland VS Arendal :wee:

etter som jeg har hørt når jeg ringer rundt, så er Sortland en forblåst liten øy full av gretne eldre kjerringer, og bønder :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Din avatar suppehode :wee:

DO VARA RASSISST!! ALLAH DREPA DAI!

Trodde det var lett å se at det var PS e? :p

Du tok den ikke....var det som var hele poenget jo! *le*

Skrevet

etter som jeg har hørt når jeg ringer rundt, så er Sortland en forblåst liten øy full av gretne eldre kjerringer, og bønder :)

Sortland er ei øy? lal, du feiler :wee:

Arendal er en grå å kjedelig by. Vi har en blå by og vi eier driten av Arendal anytime.

Skrevet
Du tok den ikke....var det som var hele poenget jo! *le*

Allrighty tighty!

Jeg eier ikke sjeggvekst... Men et 10 cm langt hår på nippel'en, DET har jeg..

Ooooh ja baby! Lugg meg i nippel'en! LUGG MEG I NIPPEL'EN!!

Skrevet
Jeg har lekt meg med Dymo-tingen på jobb nå.

På baksiden av Prada-telefonen min står det nå "PRADA TELEFON" :green:

Forslag til morsommere ting å skrive der?

"For sample use only. Not for resale"?

Aids: Du er tilgitt (vel og merke om mufffinsa er gode^^)! Skal prøve å dra med navnelappen jeg fikk av deg sist jeg var sviker og ikke kom =)

Btw, jeg møtte Frichassé på toget i går. Eller, han møtte (les: stalket) meg. RPP <3

Skrevet (endret)

Arendal er en grå å kjedelig by. Vi har en blå by og vi eier driten av Arendal anytime.

Lunde ftw! :ermm:

Endret av PepsiCo
Skrevet (endret)

En kompis av meg har bodd begge stedene og han sier arendal er mye bedre!

Så ta den din forpulte lille rævsylte!!

WOOOO!

Endret av Den store P
Skrevet

Aids: Du er tilgitt (vel og merke om mufffinsa er gode^^)! Skal prøve å dra med navnelappen jeg fikk av deg sist jeg var sviker og ikke kom =)

Btw, jeg møtte Frichassé på toget i går. Eller, han møtte (les: stalket) meg. RPP <3

Frichassé - lever han enda? :hmm:

Skrevet

Det jeg ikke forstår med Sortland, er hvorfor byen er blå. Det kan godt være at jeg er ekstremt dum, men.. liksom.. :S

Skrevet

Frichassé - lever han enda? :hmm:

Tydeligvis nok til å stalke meg på toget i ganske mange timer =D Var vel han som blei sammen med Kassablaiwalbf (ei forumjente ihvertfall), eller tar jeg feil nå?

Skrevet
Tydeligvis nok til å stalke meg på toget i ganske mange timer =D Var vel han som blei sammen med Kassablaiwalbf (ei forumjente ihvertfall), eller tar jeg feil nå?

K/Cassablanca, ja. :yes:

Skrevet

Nei det var han.

Er det gøy å bli stalket? Virker litt intressant :hmm:

Skrevet (endret)
K/Cassablanca, ja. :yes:

Se der, det var et bedre humør, Kibs! Det er slik vi liker deg :new_woot:

edge: Ja, det var litt kos. Men glad jeg ikke blir stalket på samme måte som Kittycat, da ville jeg blitt redd =/

Endret av clvn
Skrevet
Se der, det var et bedre humør, Kibs! Det er slik vi liker deg :new_woot:

Skal jeg flå deg levende og fore hunden med øynene dine? Oo

:tease:

Sure thing. Når folk klager, så.. :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...