Occi Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 I know. Vi pausa filmene og sjekka ut de der. Ronja er fortsatt søt da, slår vel og merke ikke Hedvig, Selina eller Idaene, men ... Keep your trousers one, homeboy. Foretrekker å ha flere bukser. Er nemlig litt skeptisk til tanken på å forene dem alle. Hurr durr
Lycantrophe Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Hirr. Jaja, fixet nå. Sånn går det når klokken passerer midnatt.
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Næsj, får vel stikke og vaske litt klær før man kvelder.
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Ikke jeg heller. For mange erigerte peniser med hender i bevegelse.
αкαѕнα Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 jaja.. sant det sikkert.... ERmm... en ting jeg har lurt på... hvorfor står det 2.742 (10,62 per dag) på profilsiden og 2.282 under avataren ?? hvorfor er det en diff på 460 poster ? Alle poster gjort i Off-topic delen av forum telles ikke med. Jøsses
multisync Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Tja, faktisk ikke så ofte som man skulle tro Er vel heller det at jeg er en av de som bare trykker neste, neste, neste uten å faktisk klare å starte en samtale noen gang
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Ofte nok. Alt for mange nachspiel har endt med at vi sitter og drikker og har en laptop hooka opp til prosjektoren og surfer chatroulette. Med andre ord, nok av runkende mennesker. For ikke å glemme alle brasilianerne.
multisync Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 nå er vi på den norske da riktignok for tiden
multisync Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 (endret) jepp, og svensk http://www.chatroulette.no Endret 6. november 2011 av multisync
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Grøss, takk, men nei takk. Da tar jeg heller sjansen på en eller annen avis' chatside med nicket "kaatjente14cam" og hopper inn i en kanal for de 50+.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Dama sover, og jeg er erigert. Eneste problemet er at hun var sint på meg når hun sovnet. Alt for sent men: You know what to do! Emil før og nå.
multisync Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 nåvel, et par buddes tar alltid å flørter intenst med jentene som er der Ellers så er det dårlig på lørdagskvelden såppas seint, de som er igjen nå som ikke er på byen er smårips og slitsomme folk
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 He-he, kan tenke meg det. Men da stikker jeg. Skal lese boka "Sønner av Norge" er basert på. Siden filmen var så bra, er jo boka nødt til å være super!
Mchansern Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Jeg har forøvrig troen på parthenogenesis etter en drøm om Hansern. Drømmer du om meg også nå? Hmmz! Uansett, hadde en hyggelig kveld. Du skulle vært med!
Need44speed Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 He-he, kan tenke meg det. Men da stikker jeg. Skal lese boka "Sønner av Norge" er basert på. Siden filmen var så bra, er jo boka nødt til å være super! teori og praksis
Mchansern Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 (endret) Ingenting er som å gå forbi en slosskamp på byen og bare stå der å glo. PS: Skal sies at jeg imiterte Tore Sagen sin karakter Skinn Fasting-Drue også. Endret 6. november 2011 av Mchansern 1
Anbefalte innlegg