Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var så dårlig at den drepte hele tråden for en halvtime. :p

Supervær i Bodø i dag. Har hatt tidenes herligste joggetur. Åååh, det føles så godt! :love:

• Liker 1
Skrevet

Tar det for gitt at du lager til meg også. Hva spiser vi? :)

Jeg er ungkar som bor alene. Det er enkle måltider her i hus. Karbonader med nåkkå attåt. :tease:

Skrevet

Kan nokon seie meg korleis eg startar eit inlegg?

Et innlegg? Du har nettopp laget et innlegg. Tenker du på å starte en egen tråd? Du åpner kategorien du vil poste den i, så har du nok en knapp ovenfor emnene der hvor du kan starte din egen,.

Skrevet

Jeg er ungkar som bor alene. Det er enkle måltider her i hus. Karbonader med nåkkå attåt. :tease:

Tja. Er vel ikke så altfor verst, det. :p Jeg kan lage noe superinteressant å ha attåt mens du tar deg av de karbonadene. Førstemann å bli ferdig!

• Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Dårligste dagen på lenge. :hrm:

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Skal på hytta til mandag, så jeg må tilbringe hele helgen alene uten venner og jeg får ikke sett fotballkamp!

Nå som det endelig hadde startet igjen med PL. Huff og huff. :realmad:

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Jeg regner med du mener tråd. Og jeg stemmer for å prøve "start ny tråd" nede til høyre. For eksempel.

Be Lars dra seg hjem :p

Skrevet

Tja. Er vel ikke så altfor verst, det. :p Jeg kan lage noe superinteressant å ha attåt mens du tar deg av de karbonadene. Førstemann å bli ferdig!

You're on!

Skal på hytta til mandag, så jeg må tilbringe hele helgen alene uten venner og jeg får ikke sett fotballkamp!

Nå som det endelig hadde startet igjen med PL. Huff og huff. :realmad:

Jeg må innrømme at det hørtes svært behagelig ut. Å slappe av på en hytte uten mas og kjas fra andre mennesker og TV. Mmm...!

• Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Jeg må innrømme at det hørtes svært behagelig ut. Å slappe av på en hytte uten mas og kjas fra andre mennesker og TV. Mmm...!

Det er ikke behagelig i det hele tatt, skal jeg si deg!!!

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Nei, jeg er så lite med familien så nå var det på tide.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...