Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Øy! Jeg kjenner Johan Jørgen, nå må du passe deg!

:wee:

Vet ikke hvem Johan Jørgen er, så gjør ikke så mye.

Men froland er froland.. Og frolendinger er... :sick:

^^

Brb lix omg wtf sug mæ i fitta

Endret av Den store P
Skrevet (endret)

Teitinger.

*flire*

Den Store P: Johan Jørgen eier ca hele Arendal og hele Grimstad.

Sørlandsperlen er medlem av J.J. Ugland Marine Services. :wee:

Endret av Hylo
Skrevet
Den andre gangen var jeg fullere... men du forsto endel da virket det som... var ivartfall det du sa i ettertid...

Aha. :!: Den første gangen forsto jeg jo ingen ting. Den andre gangen var jeg ikke full, og du snakket vel saktere eller noe. Menmen.

Skrevet
Den Store P: Johan Jørgen eier ca hele Arendal og hele Grimstad.

Sørlandsperlen er medlem av J.J. Ugland Marine Services. :wee:

Åja, ugland folk^^ De prater e ikke så mye med :p

Noen gode musikktips som går ann å høre på mens man jobber og prøver å konsentrere seg?

Clawfinger

Skrevet (endret)

Depeche Mode :love:

---

Jeg har sånne tørkede bananchips med sjokoladetrekk. Nomnom. Noen som vil smake, og samtidig underholde meg noen timer? =D

Endret av clvn
Skrevet
Jeg har sånne tørkede bananchips med sjokoladetrekk. Nomnom. Noen som vil smake, og samtidig underholde meg noen timer? =D

Det hørtes ikke mye godt ut.. men må jo smake, så kan jeg strippe litt for deg å!

Skrevet

Åååå jeg er desperat. Har vært uten pc i omtrent en uke, siden den jeg har er død... den har et uløselig problem for meg (vil ikke starte overhodet).

Så, jeg har bestilt meg ny pc :D Til 7000 kr, og jeg er veldig fornøyd. Super spillpc, grei pris, 250 GB harddisk, 2048 GB minne, 1,66 hz (hvordan skrives hertz?) integrert webcam, mikrofon, DVD-brenner, Intel Core Duo prosessor, Windows Vista, you name it :D Jeg er fornøyd.

Så om noen dager kan jeg endelig komme tilbake til diskusjon.no sterkere enn ever, med ny pc!!!

*glede seg vilt*

Skrevet

Sigur Ros - Njosnavelin er så ufattelig vakker! Men jeg "må" høre å fransk musikk nå for å ikke gå banan her. xD

Skal liksom jobbe med franskprosjektet.

Skrevet

Det hørtes ikke mye godt ut.. men må jo smake, så kan jeg strippe litt for deg å!

Yayway, men jeg vil bare ha striptease om du kneer meg i skrittet først :love:

Er ikke 250GB litt lite?

Alle med respekt for seg selv har en egen filserver gjemt under trappa, eller hva, Teovina? :wee:

Skrevet (endret)

Hva faen er poenget med Rollyo når man har Google?

Jeg fatter bare ikke poenget med det vi lærer. o_O

Endret av Nie
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...