Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
enda verre med de som sier : duuh, jeg har ikke så veldig stor tiss da.. og så viser det seg at den er DIGER. wtf er vitsen med det??

Mangelfullt og/eller urealistisk sammenlikningsgrunnlag, kalles det. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
enda verre med de som sier : duuh, jeg har ikke så veldig stor tiss da.. og så viser det seg at den er DIGER. wtf er vitsen med det??
Det skjer deg ofte? :p

Neeeeeei :innocent: En gang. En annen gang burde fyren advart meg først, men da sa han ikke en dritt.. :mad:

Skrevet (endret)
Neeeeeei :innocent: En gang. En annen gang burde fyren advart meg først, men da sa han ikke en dritt.. :mad:
For stor? *klynke av fantomsmertene*

Hehe, nei ikke den gangen. PITTELITEN . Av typen ... er det fingeren eller... åh faen...

Når den er alt for stor får man som regel en liten advarsel i form av at man kan se den GODT lenge før den nærmer seg

EDIT : humre @ FANTOMSMERTE

Endret av L_C
Skrevet (endret)
Hehe, nei ikke den gangen. PITTELITEN . Av typen ... er det fingeren eller... åh faen...

Når den er alt for stor får man som regel en liten advarsel i form av at man kan se den GODT lenge før den nærmer seg

EDIT : humre @ FANTOMSMERTE

Eheh. x)

Kan heldigvis si at jeg ikke har hatt noen sånne opplevelser enda.

EDIT: Har derimot fått høre om en gutt som lå litt UNDER gjennomsnitt i både lengde og omkrets, og er lettere uerfaren, men han er veldig stolt av tissen sin allikevel xD

Endret av Eplefe
Skrevet
En gang jeg satt på ett utested i utringet kjole kom det en fyr bort til meg og snakket til han jeg sto sammen med og sa: "dæven for noen fine pupper dama di har " Menn kan være så uhøflige!

Eller denne 'sykt fine silikonpupper du har, de ser nesten ekte ut!'. :roll:

Skrevet
Og allikevel har du prøvd han? x)
*få motbydelige frysninger* Nei. Neineinei. Og nå ga du meg noen skikkelig ekle bilder på netthinnen. Årh. Jeg hadde såvidt tatt i ham med kjøkkenkniv.
Skrevet
Og allikevel har du prøvd han? x)
*få motbydelige frysninger* Nei. Neineinei. Og nå ga du meg noen skikkelig ekle bilder på netthinnen. Årh. Jeg hadde såvidt tatt i ham med kjøkkenkniv.

Hvordan fikk du da øye på hans under gjennomsnittet store utstyr?

Skrevet
bæ?

hvordan går det med smisking angående telefonene deres? hehe

Det med å skifte?

No idea, ikke oppdatert. Men hele familien skifter sikkert så snart ingen er bundet til netcom lengre. x)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...