Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og venter på takeoff fra gardermoen og leser at gardermoen-bergen ikke er lengre enn 324 km. Når jeg kjører samme streknig på veien, er det i overkant av 500 kilometer strekning. Er det virkelig så stor forskjell på rett flystrekning og svingete vei?

Skrevet

Sitter og venter på takeoff fra gardermoen og leser at gardermoen-bergen ikke er lengre enn 324 km. Når jeg kjører samme streknig på veien, er det i overkant av 500 kilometer strekning. Er det virkelig så stor forskjell på rett flystrekning og svingete vei?

Fra min leilighet til Rosenkrantzgate i Bergen - Kjørestrekning:479,6 km Reisetid ca:6 tm 42 min

Sjekk selv på kart.gulesider.no. Er rimelige kronglete veier.

Skrevet

post-86819-0-72232400-1307350150_thumb.jpg

post-86819-0-88910400-1307350161_thumb.jpg

• Liker 1
Skrevet

Visste dere at Gardermoen-Bergen er en av Europa's mest trafikkerte flyruter?

http://en.wikipedia.org/wiki/World's_busiest_passenger_air_routes

14ende plass i Europa. Ikke ille det når man tenker på innbyggertall og alt det der.

Faktisk har Norge 10. plass (Oslo - Trondheim), 14. plass (Oslo - Bergen) og 19. plass (Oslo - Stavanger). Men dette gjelder bare EU og Norge. Slenger du med USA, Asia og Autralia blir det en helt annen sak. :p

Skrevet
Your package <referansenummer> is ready and will be sent today.

You'll receive shortly:

- 1 RETRO BAG - AIR VIETNAM

Nice, bestilte den i går og sent i dag, ikke ille.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...