Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Beklager, men hun har satt fremtidig standard for all planking. Man skal være søt, og man skal balansere på hendene slik hun gjør.
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Sitter og venter på takeoff fra gardermoen og leser at gardermoen-bergen ikke er lengre enn 324 km. Når jeg kjører samme streknig på veien, er det i overkant av 500 kilometer strekning. Er det virkelig så stor forskjell på rett flystrekning og svingete vei?
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Sitter og venter på takeoff fra gardermoen og leser at gardermoen-bergen ikke er lengre enn 324 km. Når jeg kjører samme streknig på veien, er det i overkant av 500 kilometer strekning. Er det virkelig så stor forskjell på rett flystrekning og svingete vei? Fra min leilighet til Rosenkrantzgate i Bergen - Kjørestrekning:479,6 km Reisetid ca:6 tm 42 min Sjekk selv på kart.gulesider.no. Er rimelige kronglete veier.
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Visste dere at Gardermoen-Bergen er en av Europa's mest trafikkerte flyruter? http://en.wikipedia.org/wiki/World's_busiest_passenger_air_routes 14ende plass i Europa. Ikke ille det når man tenker på innbyggertall og alt det der.
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Sitter og venter på takeoff fra gardermoen og leser at gardermoen-bergen ikke er lengre enn 324 km. Når jeg kjører samme streknig på veien, er det i overkant av 500 kilometer strekning. Er det virkelig så stor forskjell på rett flystrekning og svingete vei? 1
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Visste dere at Gardermoen-Bergen er en av Europa's mest trafikkerte flyruter? http://en.wikipedia.org/wiki/World's_busiest_passenger_air_routes 14ende plass i Europa. Ikke ille det når man tenker på innbyggertall og alt det der. Faktisk har Norge 10. plass (Oslo - Trondheim), 14. plass (Oslo - Bergen) og 19. plass (Oslo - Stavanger). Men dette gjelder bare EU og Norge. Slenger du med USA, Asia og Autralia blir det en helt annen sak.
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Grunnen til at OSL-TRD er større enn OSL-BGO er fordi det er større muligheter med direktefly ut i verden fra Bergen enn Trondheim. F.eks Luftwaffe.
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 mmm blir en laaaang uke dette her ja. Pluss for at det er fri på mandag da.
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Your package <referansenummer> is ready and will be sent today. You'll receive shortly: - 1 RETRO BAG - AIR VIETNAM Nice, bestilte den i går og sent i dag, ikke ille.
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 God morgen. God morgen lille pike. Ikke ofte du er innom her.
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg er 9 år og 10 måneder eldre enn deg. Syns "lille pike" passer veldig bra. 1
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Eneste minusen med å være "gammel" er at jeg ikke fly etter alle småjentene som man ser går rundt i sommerklær.
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Er ikke pedo nei, er bare glad i å se på vakre jenter.
Anbefalte innlegg