Lemon Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 What, bor du i en bunkers? Catholic girls, there can be no replacement. How do they go after the show?
Demonfudge Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Ikke så veldig langt unna egentlig. Nei fytti, prøve på litt intens soving. (Etterfulgt av skuffelse fordi jeg sov for lenge.) Nighty night! All the way, that's the way they go Every day, and none of their mamas ever seem to know
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Gjesp... Inatt sov jeg nesten ikke... Varmt, varmt og atter varmt. Hvor jeg hater sommeren på akkurat det punktet.
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 I natt sov jeg nesten ikke pga fucka døgnrytme :/ også må jeg vente til kl 9 før butikken åpner
Coa Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 (endret) Har to eksamener i dag. Det blir skikkelig moro. Særlig moro at jeg mangler tre kapitler i den ene boka. Klarer sikkert å få lest de i løpet av de to timene jeg har fri mellom hver eksamen. Trenger bare kaffe. Masse kaffe. Endret 6. juni 2011 av Coa
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Hva skal du på butikken klokken 9 da? :o Kjøpe meg frokost
Niqābninja Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Gjesp... Inatt sov jeg nesten ikke... Varmt, varmt og atter varmt. Hvor jeg hater sommeren på akkurat det punktet. Ditto! Hater varme når jeg sover. Hater å ikke ha muligheten til å ha noe(dyne) over meg når jeg sover. Blir ikke det samme i ligge i skje med den.
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Vurderer nesten å gå til innkjøp av en bladløs vifte. Da slipper jeg bråket også, samt jeg får en kaldere strøm med luft.
Niqābninja Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Pluss at når det er varmt, er det fare for å bli klamt og svett om man sover ved siden av noen. Godt jeg ikke har det problemet.
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg skulle gjerne hatt det problemet, må jeg innrømme. Ungkar med dobbeltseng
Zabaniya Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 (endret) Uff. Om 2 timer har jeg prøve i nynorsk. Jeg har ikke engang begynt å øve. Endret 6. juni 2011 av Langdon
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Sover med dundyne hele året, samt vinduet helt åpent, uansett vær. Men det diggeste er jo å ligge kommando med bare dynetrekket på slike dager som denne
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Sover med dundyne hele året, samt vinduet helt åpent, uansett vær. Men det diggeste er jo å ligge kommando med bare dynetrekket på slike dager som denne Ja, det er et sjakktrekk å sove med åpne vinduet i nettoen når man bor på første etasje i Oslo.
Niqābninja Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Oh man, jeg hadde aldri turt å bo i første etasje i Oslo.
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Sover med dundyne hele året, samt vinduet helt åpent, uansett vær. Men det diggeste er jo å ligge kommando med bare dynetrekket på slike dager som denne Ja, det er et sjakktrekk å sove med åpne vinduet i nettoen når man bor på første etasje i Oslo. Da slipper man å dra på byen for å sjekke opp folk
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Eneste minusen er at jeg hører døra når noen lukker ytterdøra. Og at jeg ikke kan ha åpne vinduer når jeg vil. Positive er at jeg kan si til pizzabudet at "det er første dør til høyre". Da slipper man å dra på byen for å sjekke opp folk Beklager, men jeg foretrekker mine partnere norske, hvite og kvinnelige.
Anbefalte innlegg