Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Uhm, tror jeg failet..

Jeg har for høy promille til å prøve å fikse det for deg. :p Eller tar du sjansen? Jeg har tilgang til å redigere signaturen din.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har for høy promille til å prøve å fikse det for deg. :p Eller tar du sjansen? Jeg har tilgang til å redigere signaturen din.

Jeg tar gjerne sjansen :) Har backup, haha.

Skrevet

Jeg tar gjerne sjansen :) Har backup, haha.

Fixed.

Skrevet

Fixed.

Danke Schön! :D

Du kan jo prøve å skille linkene med pipes som jeg har gjort, om du ikke finner en annen løsning på det.

Mulig jeg bytter til det senere, hvis jeg skal ha plass til litt mer i signaturen :) Takk for tipset!

Gjest Slettet+5132
Skrevet

I'm going to wrap your legs around my head and wear you like the crown you are

Lover du?

Skrevet

Er det egentlig lov for en vikar å lese hele prøvebesvarelsen min idet jeg leverer inn del 1 av prøven? Skal ikke slikt være reservert for faglærer elns? Ikke at det gjør meg noe, men er bare noe nysgjerrig da ene læreren vår forlot kateteret og tok med seg besvarelsen min, gikk bort i et hjørne, sto med ryggen til og leste i 2 minutter før hun snudde seg og gikk tilbake til plassen sin. :hmm:

Hun var deilig, så kanskje hun bare håpte at jeg hadde etterlatt en beskjed om hemmelig møteplass. :dribble: Hun gjorde det heller ikke med noen andre av elevene, som videre underbygger teorien min! :cool:

Skrevet (endret)

I'm going to wrap your legs around my head and wear you like the crown you are

Lover du?

Hell yes!

Edit: Wait a minute.... arent you taken? :hrm:

Endret av multisync
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Lars er ikke så gniten :p

Skrevet

Åh ... Jeg som hadde sett frem til å bli dasket av deg igjen ...

Hva om jeg tar parykk og ballongpupper?

Og nylonstrømper. :D

Så kan du få prøve deg på en "dame" med skjegg. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...