Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God ide :) Knut vil ikke bli stueren og vanlig papir sklir bare rundt, så håper aviser funker... Hvis ikke blir det kastrering, så han ikke har så stor trang til å fortelle alle at rommet mitt er hans. :ermm:

Skrevet

:(

Kanskje jeg kan henge opp plakater, 'GAMLE AVISER ØNSKES'? :p Eller bli kjent med naboene som virker ganske creepy... 'Hei! Har du noen gamle aviser du vil donere til en urenslig degus?'

Skrevet

Nå skal jeg bestille meg noen dvd serier fra pløtekompaniet.

Det blir Sons of Anarchy og muligens en til. Any suggestions?

Jeg liker det meste unntatt sci/fi og handlingsløs retorikk.

Skrevet

Mchansern kjører stil. Han kjører Jägermaister og Smirnoff ICE på fylla, hører på listepop og popper kragene. Det er stil hele veien fra Oslo til Ibiza

• Liker 6
Skrevet

Mchansern kjører stil. Han kjører Jägermaister og Smirnoff ICE på fylla, hører på listepop og popper kragene. Det er stil hele veien fra Oslo til Ibiza

This guy knows what he's talkin' about!

Liztepop zzefff! og litt annet også, men mest listepop.

I sjelen er jeg egentlig 13-14 år.

Kraver popper jeg egentlig ikke da.

Skrevet

Hva slags musikk hører egentlig du på Mchansern? Bare listepop? :ohmy:

Mest listepop, men også noe rar elektronika greier. Aner ikke hvilken sjanger det er engang.

...og tysk ompamusikk seff.

Skrevet

Ikke vær blyg nå Hans, jeg vet at kragen på losjakka har vært poppet minst en gang :tease:

Skrevet

Jeg er lei. Hvorfor? Livet er som en golfball. En lang rekke harde slag til man havner i et hull i jorden. Jeg er lei alle de harde slagene.

Lame

• Liker 3
Skrevet

Ikke vær blyg nå Hans, jeg vet at kragen på losjakka har vært poppet minst en gang :tease:

Ok. Jeg innrømmer å ha poppet kraven på losjakken (det var dårlig vær ok?!!?!?)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...