Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Romis, i dag ser det ut som at jeg er enig med deg! Nå vet jeg at jeg kan gjøre det bra i norsk målestokk når man ser hva som er blant de 4 beste, minus ett hederlig unntak.

Hvorfor i huleste står det at jeg er offline på forumet?

fordi det er diskusjon.no? :hmm:

Skrevet

Romis, i dag ser det ut som at jeg er enig med deg! Nå vet jeg at jeg kan gjøre det bra i norsk målestokk når man ser hva som er blant de 4 beste, minus ett hederlig unntak.

Enig med meg i hva da?

Skrevet

ESC 2011 blir dessverre en eneste flause fra norsk side. Det er en falittærklæring når Lucky bullets ikke vinner i dette tamme selskapet :no: ...

Enig med meg i hva da?

det du skrev om hva som blir levert fra mgp...

Skrevet

har ikke mgp flere ganger hatt over 1 million stemmer eller mer?

Jo, kanskje på den tiden man bare hadde en tv-kanal og ingen pc.

tenkte mer på de siste årene...

Send en afrikaner for å representere Norge ... Go go

at hun er afrikaner er utrolig nok min minste bekymring...

Skrevet

Ikke bare det at hun er svart, men her kommer du faktisk så langt unna norsk kultur som det er mulig å komme.

• Liker 1
Skrevet

Det er sant! Si at du heter Abduhl, ikke har noe utdanning og 40 unger så får du 50K i månen fra NAV. Si du heter Leif, har fagbrev og problemer med å få jobb så får du 2.5K og leve på i månen.

Skrevet

Ikke bare det at hun er svart, men her kommer du faktisk så langt unna norsk kultur som det er mulig å komme.

vi har fått 0 poeng før, kan vi gjøre det igjen?

Skrevet

Det er sant! Si at du heter Abduhl, ikke har noe utdanning og 40 unger så får du 50K i månen fra NAV. Si du heter Leif, har fagbrev og problemer med å få jobb så får du 2.5K og leve på i månen.

Og hva om du heter Gunnar?

Skrevet

at det er mange der er forsåvidt sant. klart man får mye mer med 40 unger ;)

Skrevet

at det er mange der er forsåvidt sant. klart man får mye mer med 40 unger ;)

Dette er hva de FAKTISK gjør. De skaffer seg alt av trygdeytelser de kan få i Norge. Flytter tilbake til hjemlandet sitt, lever som konger og er i Norge 3 måneder i året for å ikke miste pengene. Er det rettferdig? Skal jeg flytte til ei eller anna hule i Pakistan og leve som en konge jeg da kanskje på de 2500 kronene jeg vill fått av NAV... ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...