Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Romis, i dag ser det ut som at jeg er enig med deg! Nå vet jeg at jeg kan gjøre det bra i norsk målestokk når man ser hva som er blant de 4 beste, minus ett hederlig unntak.

 

Hvorfor i huleste står det at jeg er offline på forumet?

 

fordi det er diskusjon.no? :hmm:

 

Enig med meg i hva da?

Lenke til kommentar

ESC 2011 blir dessverre en eneste flause fra norsk side. Det er en falittærklæring når Lucky bullets ikke vinner i dette tamme selskapet :no: ...

 

Romis, i dag ser det ut som at jeg er enig med deg! Nå vet jeg at jeg kan gjøre det bra i norsk målestokk når man ser hva som er blant de 4 beste, minus ett hederlig unntak.

 

Hvorfor i huleste står det at jeg er offline på forumet?

 

fordi det er diskusjon.no? :hmm:

 

Enig med meg i hva da?

 

det du skrev om hva som blir levert fra mgp...

Lenke til kommentar

Det er sant! Si at du heter Abduhl, ikke har noe utdanning og 40 unger så får du 50K i månen fra NAV. Si du heter Leif, har fagbrev og problemer med å få jobb så får du 2.5K og leve på i månen.

 

at det er mange der er forsåvidt sant. klart man får mye mer med 40 unger ;)

Dette er hva de FAKTISK gjør. De skaffer seg alt av trygdeytelser de kan få i Norge. Flytter tilbake til hjemlandet sitt, lever som konger og er i Norge 3 måneder i året for å ikke miste pengene. Er det rettferdig? Skal jeg flytte til ei eller anna hule i Pakistan og leve som en konge jeg da kanskje på de 2500 kronene jeg vill fått av NAV... ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...