Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det pleide jeg også å være, men så fant jeg ut at man blir mye mer opplagt av å ha en stabil døgnrytme. Typ bli trøtt rundt 11-12-01 tiden om kvelden/natta, gå til sengs, for så å våkne opplagt i 7-8 tiden om morgenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det pleide jeg også å være, men så fant jeg ut at man blir mye mer opplagt av å ha en stabil døgnrytme. Typ bli trøtt rundt 11-12-01 tiden om kvelden/natta, gå til sengs, for så å våkne opplagt i 7-8 tiden om morgenen.

Er dette faktisk mulig? Om jeg blir trøtt 11-12-01, og legger meg, uansett når i løpet av disse 3 timene, og våkner igjen 7-8 om morran, så er jeg -aldri- opplagt.
Skrevet

Er dette faktisk mulig? Om jeg blir trøtt 11-12-01, og legger meg, uansett når i løpet av disse 3 timene, og våkner igjen 7-8 om morran, så er jeg -aldri- opplagt.

Kanskje du har søvnproblemer, som gjør at kroppen aldri får sove skikkelig?

Skrevet

Det er så mye som påvirker søvnen. for eksempel stress eller diett eller om du faktisk er utkjørt (tom for energi) om kvelden, eller om du bare er "sliten i hodet".

Skrevet

Kanskje du har søvnproblemer, som gjør at kroppen aldri får sove skikkelig?

Det er ikke noe kanskje i det hele tatt. Jeg har definitivt søvnproblemer.

Da stikker du på en søvnlab og får sjekket hva som er galt med deg.

Skrevet

Skulle vel kanskje sagt 6-7 tiden. 8 blir litt mye. Sover jeg mer enn 7 timer er jeg et vrak når jeg våkner og umulig å få ut av senga. Mesteparten av tiden.

Skrevet

Da stikker du på en søvnlab og får sjekket hva som er galt med deg.

meh. Har ikke hverken tid, penger eller energi til slikt.

Come to think about it, jeg har egentlig ikke energi til omtrent noe som helst.

Skrevet

En kollega fikk beskjeden av legen at "Du kommer ikke til å bli 50 med mindre du gjør noe med søvnproblemet ditt". Han begynte med sovemaske.

Ja legen min sa jeg skulle prøve det.

Men får ikke til å sove med noe på meg. Så det funka dårlig.

Skrevet

sliter med søvnen selv.

har ikke sovet godt på 8-9månder.

Det suger :/

Jeg har ikke noen gang sovet godt.

I tillegg har jeg ikke kjent sultfølelse siden november 2008. :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...