Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens planer. Jobbe til 3. Stoppe innom posten og hente harddisken min.

Hvordan harddisk?

Beklager, men jeg forstår ikke spørsmålet ditt.

Tenk utenfor boksen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type harddisk har du skaffet deg?

Jeg har skaffet meg en fancy 2TB disk. Aldri nok lagringsplass. :D

Hvilken da.

Aha, hvilken harddisk. Se over. :)

Bedre at han gjør deg oppmerksom på feilen :)

Når jeg leser slike feil (evt hører), mister jeg all styrke i nakken min, slik jeg ender opp med en skikkelig /facedesk (storebror til /facepalm).

• Liker 2
Skrevet

Så, hva er dagens planer?

Her skulle man egentlig på forelesning fra 8-10, men det ble det ikke no særlig av etter å ha tryna skikkelig på isen og forstua håndledd og fått ett blått kne. Resten av dagen går vel med til sløving, spilling og filmkikking utpå kvelden :)

Skrevet

Jeg har skaffet meg en fancy 2TB disk. Aldri nok lagringsplass. :D

ååh, jeg har tenkt på å kjøpe en ny harddisk jeg også, har ikke mer plass på de fem jeg har :whistle:

Har tenkt litt på Western 2 TB fra Dustinhome til 699, men vet ikke om den er noe bra?

Når jeg leser slike feil (evt hører), mister jeg all styrke i nakken min, slik jeg ender opp med en skikkelig /facedesk (storebror til /facepalm).

Jeg merket en sterk smerte i magen når jeg leste 'hvordan'

Skrevet

Jeg merker en stor smerte i meg i at jeg bruker cash på facebook spill, pluss at jeg gikk inn på habbo akkurat nå.

Skrevet

ååh, jeg har tenkt på å kjøpe en ny harddisk jeg også, har ikke mer plass på de fem jeg har :whistle:

Har tenkt litt på Western 2 TB fra Dustinhome til 699, men vet ikke om den er noe bra?

Hvilken western vurderer du?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...