Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hysj da! :mad:

Du ødelegger :(

Unnskyld. :(

Men betyr det at du ikke sover, spiser, snakker, går, drikker, blunker, går på do, gjør gutte-ting, etc.? :ohmy:

Skrevet
Jeg teller ikke, da, hvis det var det du tenkte på. Ellers er alt forbudt. Mm jeg får være med. :wee:
Du teller absolutT. ^^ Så lenge du får røre meg, er det greit. :wee:
Skrevet
Det er bare en unnskyldning for at du ikke rakk å hilde før flokken. :p Dessuten har du tapt om du lar saueflokken diktere hva du (ikke) skal gjøre. ;)

Ok... you got me. Hadde jeg rukket å være først så hadde det vært flokken som fulgte meg og det hadde vært litt anderledes

Skrevet
*weee*

Aces, det minner meg om en svær faen / kjempe jeg gikk sammen med på IKT.

Da vi vandra rundt i Trondhjem i lunchen og han så små unger som gikk rundt, evt. barnehageunger på tur, så lokka ham på dem.

"Komme da, småttiser, komme inn i sekken min, ja kom da, kom da."

Var litt o_O

Sykt. fikk han seg noe da? :p

Hehe minner meg om Harald Eias "dverglokking"

"Komme da litt korte mann, kom opp i sekken min her du. DER HAR JEG DEG! LILLE KORTE MANN; NÅ ER DU FANGET`!!"

Harald Eia :love:

Skrevet
Ok... you got me. Hadde jeg rukket å være først så hadde det vært flokken som fulgte meg og det hadde vært litt anderledes
Du vil gjerne leke den gode hyrde?
Skrevet
Men betyr det at du ikke sover, spiser, snakker, går, drikker, blunker, går på do, gjør gutte-ting, etc.? :ohmy:

I likhet med Simen1 så er jeg egentlig bare et cluster med superdatamaskiner.

Simen1 sin oppgave er å samle all informasjon known to man. Min er å være spambot

Skrevet

Hah! Han ER kristen! I knew it!

I likhet med Simen1 så er jeg egentlig bare et cluster med superdatamaskiner.

Simen1 sin oppgave er å samle all informasjon known to man. Min er å være spambot

Aka. ubrukelig? :hmm:

Skrevet (endret)
Hvem gidder å sette sammen en supermaskin for å spamme? Er da mye lettere med botnet? :p Endret av NgZ
Skrevet

Aces, sikkert der han fikk det fra.

Han så barnehageunger og tenkte gnomer da.

Vel, det gjorde vi alle ^^

Var ikke for å få seg noe (tror jeg da ikke), just for fun :p

Skrevet
Aka. ubrukelig? :hmm:

...og plagsom :yes:

Men gå og vask munnen din! Kristen? *grøsse*

Hvem gidder å sette sammen en supermaskin for å spamme? Er da mye lettere med botnet? :p
Jeg er et botnett av supercomputere ;)
Skrevet
Jeg og hyrdestaven min ja :wee:

"Næhmen, jeg trodde man støttet seg hyrdestaven, ikke støtte med den?Hva?! Vent! Au! Au!"

Riktig spor? :p

Skrevet
"Næhmen, jeg trodde man støttet seg hyrdestaven, ikke støtte med den?Hva?! Vent! Au! Au!"

Riktig spor? :p

Du har skjønt hvordan jeg tenker du :D

Unnskyld. Var jeg slem? :cry:

Ja... Men jeg vet det ligger i din natur så jeg tilgir deg

*klemme*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...