Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, enkelt å finne kvinnelige forumbrukere utenfor forumet: man bare finner fornavnet, går så til Datasmurfs facebookprofil og søker det opp. Muligens litt filtrering, og voila!

haha :b

Skrevet (endret)

Men... jeg må jo sove?

Jaja, halv tre er det slutt på moroa!

Næ'æi! *tegne hester*

Woo, mye morro man kan ha på 20 min. :wee:

Endret av WheelMan
Skrevet

Garantert ikke venn med noen som heter Sjur :) Kun venner med folk jeg har møtt f2f på facebook. *Stolt over egen integritet*

men spotify kontoen din er linket opp mot face :O

Skrevet

Garantert ikke venn med noen som heter Sjur :) Kun venner med folk jeg har møtt f2f på facebook. *Stolt over egen integritet*

men spotify kontoen din er linket opp mot face :O

Yeah, ofc. Tviler ikke på at noen finner meg, er like fullt ikke venner med dem ;)

Skrevet

Det der har du faktisk helt rett i, Adrian. :wee: Flaut og morsomt på samme tid.

Oda: Oooookei. :hmm: *daske*

Nei, fyda, Torstein - ikke så de andre ser det!

:love:

Skrevet

Så var det dette sølibatet ditt da, Oda. ^^

Jeg er avhengig av internettflørting med skjeggete menn for å klare det, skjønner du.

Jeg legger meg. Deilig med ei bikkje som har varma opp senga. <3<3<33<3<33<3<3<3<33<3<3<33<3<3<33<3<3<3<333<3<3<33<<3<<3<<3<3<33<33<3<3<3<3<33<3<3<3<<33<33<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<33<3<3<3<33<3<3<33<3<3

Skrevet (endret)

Jeg har ikke engang varme på rommet og du har en HUND I SENGA? OOodaaaaa, nå er du slem :(

Jeg tok skjegget og det i dag. Endelig. Fant barbermaskinen i Tønsberg :wee:

Endret av WheelMan
Skrevet (endret)

Alt som betyr noe er i Tønsberg (meg that is)

Nei, jeg tror jeg må legge meg før jeg blir enda trøttere og i enda bedre humør :whistle:

Endret av multisync
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...