Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må det være noe galt med hunden min :ermm:

Hun ville ikke spise noe mat nå på morgenen, jeg har aldri opplevd at hun lar være å spise.

Når hun får mat så spiser hun som om hun aldri skal få mat igjen, og skåla er alltid renslikket etter 2-3 minutter.

Skrevet (endret)

Aldri opplevd det de 3-4 årene vi har hatt henne.

Og vi kan heller ikke bytte for uten videre, hun har de siste to årene fått spesialfor pga. sinnsyke leververdier.

Hun ville heller ikke ut å gå, det var ikke så rart riktignok, det er -9 grader, blåser og er snø i luften :p

Lat er hun :D

Endret av multisync
Skrevet

Aldri opplevd det de 3-4 årene vi har hatt henne.

Og vi kan heller ikke bytte for uten videre, hun har de siste to årene fått spesialfor pga. sinnsyke leververdier.

Hun ville heller ikke ut å gå, det var ikke så rart riktignok, det er -9 grader, blåser og er snø i luften :p

Lat er hun :D

Da tenker jeg det er grunnen til at hun ikke spiser heller. Bikkja våres pleier også å være pissredd vinden.

Skrevet

Koselig med en hund som er skikkelig tøff i trynet, helt til det kommer noe litt skummelt. Da er det halen mellom beina og inn under sofaen :!:

Skrevet

Jeg føler meg fjorten igjen. Buksa nedunder rompeballene, for stor hettegenser, snus, cola, folk metal på øra og ei stor, oransje strikkalue på huet.

Og leser info om Anarchy Online. :wee:

Lurer på om jeg skal begynne å spille igjen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...