Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digg å sovne før midnatt og sove til halv åtte for en gangs skyld, og samtidig ikke ha følelsen av at man har sovet for mye.

Eneste aberet er at alt jeg ser på, blinker som om det står på strobes. Blir svimmel jo. Regner med det forsvinner i en dusj og en kopp te.

Skrevet

HAR ALLE BEGYNT MED JULEAVATARER NÅ ALLEREDE!? :realmad:

Og by all that is holy, å ha siste måltid for dagen på mcdonalds er ikke digg dagen etterpå. Fy faen så sulten som jeg er nå har jeg ikke vært på leeeeeeeeeeeenge!

• Liker 1
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Nei "alle" har ikke begynt med juleavatarene allerede.

Skrevet

Minusen med hjemmekontor er at du må lage maten selv. Fint med egen kantine som fikser sånt! :)

Jeg vil ha hjemmekontor! Sove litt lengre om morgenen, slippe å dra hjem i lunch pausen...

Deilig

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Er det noen her som har nummeret til Bazukh? i så fall send meg PM.

You got PM!

OMG! *hacker kontoen til Lars for å få seg nummer*

Oslo Bergen er win.

:dremel:

Skrevet

Oslo er win.

Skeptisk.

Usikker på hvem som er minst win av Trondhjem og Oslo, altså, fra mitt synspunkt that is.

Stavanger er helt klart mest win. Bergen har gått fra å være nederst til å i alle fall være mer win enn Trondhjem og Oslo. :p

Skrevet

Har ikke vært i stavanger så mye, men jeg liker Bergen best. Stavanger er en klar nummer to selv om jeg bare var der under rekrutten. Oslo er bare en fæl by jeg ikke klarer å komme meg fort nok vekk fra. Trondheim er helt OK.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...