Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater å være trøtt etter skolen, det er så fristende å bare legge seg ned på i noen timer, men hvis jeg gjør det føler jeg at jeg har kastet bort hele dagen.

Skrevet

Hva skal folket idag da?

Drikke (har begynt), kjøpe burger, kjøpe mer øl og kansje litt cola (middag her jeg alt), ringe og høre om noen venner blir med i kveld og ellers drikke mer.

Skrevet

Hva skal folket idag da?

Jobber på Lillehammer vgs nå, skal spise middag, også skal jeg jobbe på Bowling 1 Gjøvik i kveld (Alle gjøvikinger, bare å komme innom)

Skrevet

Ingen egentlige erfaringer, men hva er det du lurer på?

Lurer på om man bare kan valse inn i en butikk og få de til å bestille en vare, og om dette koster ekstra.

Skrevet

Jobber på Lillehammer vgs nå, skal spise middag, også skal jeg jobbe på Bowling 1 Gjøvik i kveld (Alle gjøvikinger, bare å komme innom)

Blir litt langt dessverre :\

Lurer på om man bare kan valse inn i en butikk og få de til å bestille en vare, og om dette koster ekstra.

http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/viewCMS-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000lT-TPwMB?id=cms&key=37

Noen som har en god måte å maskere alkohollukt for foreldre etter en fest? :p

La være å drikke.

• Liker 1
Skrevet

Kjøre igjennom 5 TV-serier som har kommet iløpet av natten...lage middag og så...tja :shrug:

En du Bimmer?

Lite, var å så på ny bil idag, BMW 525 :love:

Skrevet

Kjøre igjennom 5 TV-serier som har kommet iløpet av natten...lage middag og så...tja :shrug:

En du Bimmer?

årsmodell ?

Skrevet

Hadde jeg kanskje sett på Top Gear eller noe tilsvarende så hadde jeg kanskje vist hvordan den så ut, måtte nok ty til google :)

Kebabtraller har aldri falt ordentlig i smak hos meg.

Gi meg heller en liten sexy sak som dette:

austin+mini+modified+tunig+wallpaper.JPG

:love:

Skrevet

En du Bimmer?

årsmodell ?

2007

Skrevet

En du Bimmer?

årsmodell ?

2007

håper på sedan og diesel?

er vel nesten umulig og få de med manuell :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...