Gjest medlem-1432 Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Åh, fikk nå lyst på kakao og brødskive med ost til frokost. Det er godt. Alt som er i skapet her er et par kavringer.
b-real Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Jeg fikk servert kako i går av koselige jentene jeg bor sammen med Er vel kanskje min tur til å lage noe koselig.. Noen som har noen forslag?
Slimda Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Au naturelle B-Real, dekket med krem og sjokolade. ... hva? 1
Petter Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Au naturelle B-Real, dekket med krem og sjokolade. ... hva? ------------------- Tilbud fra Komplett! G35 til 399
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Tilbud fra Komplett! G35 til 399 Slo til på den. Ble 550 kroner med frakt, men trenger et nytt headsett nå da mitt gamle skurrer på litt høyrere volum.
After Dark Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Til tross for at jeg kom meg i seng etter kl 03:00 i går så kom jeg meg opp til møtet i dag og det gikk fint. Nå er det helg og skal snart jøre ed noen andre om vi skal treffes.
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Til tross for at jeg kom meg i seng etter kl 03:00 i går så kom jeg meg opp til møtet i dag og det gikk fint. Nå er det helg og skal snart jøre ed noen andre om vi skal treffes. Hvilken møter er det du heletiden skal på ? Blir jo litt nysgjerrig når du nevner møter du skal på hele tiden.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Au naturelle B-Real, dekket med krem og sjokolade. ... hva? Dette høres ut som noe som absolutt må prøves.
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Jeg fikk servert kako i går av koselige jentene jeg bor sammen med Er vel kanskje min tur til å lage noe koselig.. Noen som har noen forslag? Du kan jo foreksempel steke vaffler? Eller bake boller.
b-real Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Au naturelle B-Real, dekket med krem og sjokolade. ... hva? Dette høres ut som noe som absolutt må prøves. DON'T TOUCH MY MANBOOBS! Jeg fikk servert kako i går av koselige jentene jeg bor sammen med :love:Er vel kanskje min tur til å lage noe koselig.. Noen som har noen forslag?Du kan jo foreksempel steke vaffler? Eller bake boller.Vaffel hadde vi for noen dager siden..Boller var ikke så dumt forslag. De forrige jeg lagde ble vilt mislykket egentlig
Nesa_til_Nuffene Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Noen som kan forklare meg hva isjas er for noe? Send gjerne en pm
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Au naturelle B-Real, dekket med krem og sjokolade. ... hva? Dette høres ut som noe som absolutt må prøves. DON'T TOUCH MY MANBOOBS! MANBOOBS! Wait, what..
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Haha Så kan du jo prøve å lage sjokoladeboller, bare putt en sjokolade bit(bakesjokolade) inni bollen når du triller dem ut. Veldig godt med nystekte boller med sjokolade inni.
After Dark Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Plager i beinet vel. Vet også om en som har hatt det i ryggen.
Datasmurf Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 (endret) Noen som kan forklare meg hva isjas er for noe? Send gjerne en pm En helvetes plage i alle fall. Endret 5. november 2010 av Datasmurf
Nesa_til_Nuffene Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Noen som kan forklare meg hva isjas er for noe? Send gjerne en pm En helvetes plage i alle fall. Også går det som en slags stråler ned i beinet på den siden du har vondt i? Også føler man seg helt skakk i ryggen?
After Dark Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Kan oppleves både i bein og rygg ja. Hadde en kamerat som hadde det i ryggen og han måtte ha en opperasjon til slutt.
Nesa_til_Nuffene Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Kan oppleves både i bein og rygg ja. Hadde en kamerat som hadde det i ryggen og han måtte ha en opperasjon til slutt. Å oki.. bare å komma seg til legen til mandag da..
b-real Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Au naturelle B-Real, dekket med krem og sjokolade. ... hva? Dette høres ut som noe som absolutt må prøves. DON'T TOUCH MY MANBOOBS! MANBOOBS! Wait, what.. Ja ro deg unna nå! Haha Så kan du jo prøve å lage sjokoladeboller, bare putt en sjokolade bit(bakesjokolade) inni bollen når du triller dem ut. Veldig godt med nystekte boller med sjokolade inni. er vel også en mulighet I guess.Men jeg prøvde vel en kanskje litt vel avansert bolle-oppskrift http://nuftenoft.wordpress.com/2007/07/28/boller/ Kanskje lete etter en annen denne gangen siden mine gjærbakst-prosjekter ofte ender med fail.
Anbefalte innlegg