Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har hissa på meg enda flere kjærringer fra KG! :w00t:

(Ble veldig sur på hu ene, og ble vel direkte useriøs i det ene inlegget og skjelte hu ut :p )

Endret av Sk!ppy
Skrevet

Absolutt, hun påstår at jeg sa noe jeg ikke sa, og har begynt å klippe å lime i inleggene mine. Det kan tolkes anderledes om du bytter ut et ord - og da betyr det jo det andre, ikke sant? :wallbash:

Skrevet

Absolutt, hun påstår at jeg sa noe jeg ikke sa, og har begynt å klippe å lime i inleggene mine. Det kan tolkes anderledes om du bytter ut et ord - og da betyr det jo det andre, ikke sant? :wallbash:

link? jeg kan hoppe inn å backe deg :yes:

Skrevet

Delvis. Registrerte meg for å krangle med alle kjærringene. Tok nøyaktig 10 sekunder fra jeg registrerte meg, til første kvinne hadde begynt å krangle med meg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Koteletten ble suksess. Saftig og fin. Litt like smak, skulle nok stekt den i salt og pepper. Har god potetsalat til så det er ikke noe problem :)

Hver kotelett var 400g så jeg gadd ikke lage to.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Delvis. Registrerte meg for å krangle med alle kjærringene. Tok nøyaktig 10 sekunder fra jeg registrerte meg, til første kvinne hadde begynt å krangle med meg.

Hva er det dere krangler om da?

Link!

Endret av Wiciwato
Skrevet

Satt nesten knisen i halsen da jeg la merke til Bil og Trafikk-delen på kvinneguiden. :!:

Hadde ikke forundret meg om den var spammet med tråder som het "Hvordan kjøre bil?" og "Hvilket gir står bilen min i?"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...