Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Petter: Takk. Er det trygt å laste ned? Var jo bare en fil uten noe info om den. Min skeptisme ender ikke.

Ja den er helt fin er direkte fra OO sine sider, Norsk bokmål.

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Laster ned nå :) Har såvidt hatt det før men fjernet det fort, fordi internett sluttet å virke. Men håper det går bra nå, og at det ikke var den sin feil.

Slimda jeg var faktisk inne å så på google docs, men det var for tungvindt. Gidder ikke begynne med noe registrering..

Skrevet (endret)

Registrering? Har ikke du en google-konto? Google-konto -> Gmail, Youtube, flicker og google sin bilde-tjeneste. :p

Endret av Slimda
Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg har youtube jo, men at jeg da har en google konto har flydd meg hus forbi. :p

Skrevet

Mener å tro at de er knyttet sammen.

Fordelen med Google Docs er dog at du har tilgang til dokumentene hvor som helst i verdenen, uten å installere noe som helst på PC-en.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Så man må ha internett tilgang for å komme til dokumentene?

Gjest medlem-1432
Skrevet (endret)

Er det plasser man ikke har tilgang til internett? :hmm:

Ja det kan jeg love deg :p Var veldig plaget før sommeren hvertfall. Men tror nesten jeg må prøve det, hadde vært veldig lurt å kunne skrevet ut rapportene mine på skolen, jeg har jo ikke noe skriver her hjemme.

Har ordnet meg acount nå. Er det slik at alt blir lagret automatisk hvis når jeg lukker siden? Fant ikke nå lagre-knapp-

Endret av medlem-1432
Gjest medlem-1432
Skrevet

Jo det var det ja. Supert. Takk for hjelpen o du vise internett ekspert.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg tar betalt i klemmer og koser. Bare si ifra når jeg kan hente betalingen. :tease:

Det er en avtale. Prepare you self. Da blir det bare :love::love::love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...