Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg kan også bake kjeks. ALEKSAANDEEEER? :whistle:

Jeg tviler på at de er like gode som Flabba sine.

Hvis du mener det er feil må jeg og Mikkel be om smaksprøve for å bedømme det ;)

Skrevet

Går Salg og Service Vg1, Har begynt på ny skole.. men går dessverre sammen med en gjeng jenter som ennå er i fnisealderen ....

Aaah, ja det kan jeg tenke meg! Huff, glad jeg slipper å gå med 94 nå! Haha! Det hadde vært for ille, kjenner jeg, for min del :p

Gjest medlem-1432
Skrevet

Og jeg har vært å syklet i kulden og regnet. I tillegg begynner jeg å bli syk. Great

Skrevet

Hvis du mener det er feil må jeg og Mikkel be om smaksprøve for å bedømme det ;)

Da skal dere få :D

Skrevet

GREIT!

Skrevet

Weee, har jo fri fra alt allmenfag i år (og neste år) satt her med det gliset når lærern gjennomgår timeplanen for neste uke å det blir ekstra mye allmen, med andre ord.. masse fri :D

Skrevet

Ja, har gått vg1 og vg2 med kokk og servitør tidligere. Endte med at jeg ikke ville bli servitør, så da er det ikke annet å gjøre enn å begynne på nytt :ph34r:

Skrevet (endret)

Påbygg da? Det var ikke noe alternativ? Hva tror du at du satser på senere da?

Edit: Ikke at det er min bissniss, selvsagt.. Men bare lurer på hva de på min alder bedriver tiden med :)

Endret av Haageen
Skrevet (endret)

Påbygg er uaktuelt, klarer ikke mer allmenfag. Er vel derfor jeg tror jeg skal klare to år til på skole da det blir uten allmenfagene.

Er litt usikker på framtiden, men tror jeg blir å gå resepsjon å reiseliv til neste år, for så å bli lærling som respesjonist.. tror jeg ..

Endret av Nurk
Skrevet (endret)

Ja, hadde jeg hatt planer om å bli no i reiseliv bransjen hadde jo det vært et alternativ. Dog jeg fokuserer mest på resepsjonsdelen :)

Vet egentlig ikke hva jeg vil bli når jeg blir stor, ønsker meg mest bare et fagbrev.

Endret av Nurk
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...