Demonfudge Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Jeg har salve i øynene mine akkurat nå. Blir fire morsomme dager... Hørtes lite ut med 4 dager. Handjob gone wrong? DET VET JO DU ALT OM B-REAL, SOM FORRIGE HELG DA VI...... ÅÅÅÅHÅHÅHÅHÅH!
b-real Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Jeg har salve i øynene mine akkurat nå. Blir fire morsomme dager...Hørtes lite ut med 4 dager.Handjob gone wrong? DET VET JO DU ALT OM B-REAL, SOM FORRIGE HELG DA VI...... ÅÅÅÅHÅHÅHÅHÅH! Yrkesskade kaller man slikt
Diskutert Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 (endret) . Endret 28. februar 2012 av Diskutert
Demonfudge Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 (endret) Yrkesskade kaller man slikt Vi blir vel flinkere etterhvert, regner jeg med. Erru fortsatt med den 28, eller? Edit: Er du med på Krydder mener jeg, ikke handjobs. Endret 20. august 2010 av Demonfudge
Pubé Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Lord Of War på NRK3. Good shit? Jeg likte den, men de har den gratis på voddler, uten avbrytende reklame
b-real Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Lord Of War på NRK3. Good shit?Good shit faktisk etter det jeg kan huske Normalt så skal man kjøre kuren 3 dager etter man er symptom-fri.Det kan så stemme. Men foreløpig hører jeg på den nye, sexy og unge legen min, jeg! Rawr.Vel, det står du da ganske fritt til å gjøre som du vil Yrkesskade kaller man slikt Vi blir vel flinkere etterhvert, regner jeg med. Erru fortsatt med den 28, eller? Edit: Er du med på Krydder mener jeg, ikke handjobs. Faen til edit da, her fikk jeg forhåpninger og hele pakka. Handjob@krydder? D: I utgangspunktet så er jeg med ja med mindre noe fubar dukker opp
Mikkel™ Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Reklamepauser på nrk3... HAHAHAHAH! Den var fuckings ny . Tror jeg dauer
b-real Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Lord Of War på NRK3. Good shit?Jeg likte den, men de har den gratis på voddler, uten avbrytende reklame Avbrytende reklamer på NRK3? Hva slags syre er det du går på? 3
Demonfudge Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Faen til edit da, her fikk jeg forhåpninger og hele pakka. Handjob@krydder? D: I utgangspunktet så er jeg med ja med mindre noe fubar dukker opp Vel, spørs jo hvor fulle vi blir. Mulig vi kline vilt også videre.
Pubé Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Lord Of War på NRK3. Good shit?Jeg likte den, men de har den gratis på voddler, uten avbrytende reklame Avbrytende reklamer på NRK3? Hva slags syre er det du går på? Melkesyre Så ikke eller tenkte ikke over at det var NRK3
Llandari Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Jeg likte den, men de har den gratis på voddler, uten avbrytende reklame Er ikke mye reklame på NRK3
b-real Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Faen til edit da, her fikk jeg forhåpninger og hele pakka. Handjob@krydder? D:I utgangspunktet så er jeg med ja med mindre noe fubar dukker opp Vel, spørs jo hvor fulle vi blir. Mulig vi kline vilt også videre. Anything is possible Melkesyre Så ikke eller tenkte ikke over at det var NRK3 Tydeligvis ikke
Pubé Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 (endret) Rettelse: Det ER ikke reklame på NRK3 Jo: "Dette programmet er sponset av *******! " --------------------------------------------------------- La meg få introdusere Iste-Mannen, en venn av meg. Et lite troll (ikke et forumtroll, han ser bare ut som et vanlig lite troll) En fersk forumgutt Endret 20. august 2010 av Zoro Sama
b-real Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Rettelse: Det ER ikke reklame på NRK3 Jo: "Dette programmet er sponset av *******! " Lisensavgift
Demonfudge Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Faen, nesten så jeg vurderer om jeg skal søke etter roomies når jeg flytter oppover. Dele på leia og leie en enebolig eller noe sånt. Også har jeg fått dilla på Circus Maximus igjen da. *sukk*
Anbefalte innlegg