Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulleblomst? :!:

Jeg syns ho er søt! :blush:

Men jeg stakk til skapet mitt!

Du var ute av skapet, også snakker du med en søt JENTE..?

ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulleblomst? laugh.gif

Jeg syns ho er søt! :blush:

Men jeg stakk til skapet mitt!

Way to make a move mot den nye forumsjenta ;D

Kodenatt i natt, whoppi :fun:

Gjest medlem-1432
Skrevet

tvshack er stengt. Noen andre lignende sider en plass?

Skrevet

Gåtta'ban, vet ikke hvor jeg skulle spørre om følgende, så jeg tar det bare her:

På Facebook er det en sånn " Hvor mange har besøkt din profil? " type applikasjon. Noen som vet hvordan den fungerer? Fungerer den i det hele tatt? Er den riktig/nøyaktig? Er det noen andre enn "folk" som besøker profilen vår? F. eks Google, Yahoo, facebook diverse søkeroboter etc.? :D Nysgjerrig her!

Skrevet

Går utifra at den ikke funker enn med andre som har samme applikasjon. Så det er nok mye tilfeldige tall, regner jeg med.

Fra en webutviklers synspunkt.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg får vel belære dere med min fantastiske visdom:

Det er ikke dem som har vært å sett på siden din, noe sånt eksisterer ikke. Derimot de som poster på veggen din, komenterer osv. Dem blir registert, og de med flest komentarer havner på topp "besøkende".

Skrevet

Hei, jeg har lagt meg og hører Buddha-musikk. En kamerat ringte og lurte på om jeg ville være med han på hytta til helga. Gleder meg rått.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Men dere har jo bitt på agnet. Jeg så det var troll med en gang. :tease:

Skrevet

Hør igjennom sangen Two Doors Ciname Club sin sang Something Good Can Work. Så hører dere godt på refrenget. Hva slags rasistiske uttalerser hører dere? :fun:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...