Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du dit egentlig?

Skulle se på en letsykkel, sånn egentlig, så trodde jeg buskerud lå 40 min kjøretur unna der jeg bodde, men bødalen, i buskerud lå visst litt lenger vekke..

Skrevet

Nå får jeg kanskje solgt PSP'en :w00t: Klarte og unbricke den etter mye om og men, tukling med batteriet siden jeg klarte og bryte noen koblinger osv. Noen som vil kjøpe en med sikkert 15 spill, pandoras battery og siste CFW?

Skrevet

Hvorfor skal du dit egentlig?

Skulle se på en letsykkel, sånn egentlig, så trodde jeg buskerud lå 40 min kjøretur unna der jeg bodde, men bødalen, i buskerud lå visst litt lenger vekke..

I see.

Skrevet

Datasmurf?

Blir kylling med champignon, avocado og løk til kvelds. Naa-hiiiice.

Yeah. Jeg er en av mange som vil ha et gjensyn med serien på TV, evt. utgitt på DVD.

Her ble det brødskive med hapå og peanøttsmør. ^^

Det var lørdagskos for meg da jeg var 3-4 år, og laget det igjen for første gang på flere år nå i sted, og det er fortsatt like herlig. ^^

Skrevet

Yeah. Jeg er en av mange som vil ha et gjensyn med serien på TV, evt. utgitt på DVD.

På Wikipedia står det hvertfall "Det er bestemt at De syv søste skal komme på DVD og Blu-ray innen 2010 er over." Aner ikke om det stemmer eller ikke da men.

Skrevet

hadde ikke det vært morsomt om du dro 40 mil i feil retning :wee:

nå må jeg opp på kjøkkenet å lage meg mat.

Ville egentlig ikke vært noe gøy.. :ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...