Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva går Totalproduksjon ut på?

Vel, en totalproduksjon innen multimedia, går ut på å lage noe som innebærer noe fra alt vi har lært om de tre siste årene.

Foto, redigering, klipping, 3D, web, markedsføring, økonomi, design, lyd +++

Vi endte opp med å lage en kortfilm av typen skrekkfilm, som jeg har spammet her i kafeen de siste to månedene, som i går fikk terningkast 4 av Birger Vestmo fra Filmpolitiet. :)

Skrevet

Jeg er så blakk. :<

Sååå blakk. Dessuten tror jeg jeg har mistet Dorian Gray. Han skulle komme hit, og dro visst 09:45, men han er ikke her enda, og jeg bor ikke mer enn 20 minutter utenfor sentrum, hvor han bor.

Skrevet

Ja, ligger på P3 i 720 afaik.

Sånn sett har jeg den også som iso-fil, men har ikke noe sted å laste opp 4 GB og orker ikke gjøre den om til en torrent heller.

Kool, will watch!

Har en venninne som elsker skrekkfilmer. Skal se den med henne ^^

Kult. ^^

Gi meg gjerne tilbakemelding i ettertid om hva du syntes om den. :)

Skrevet

Når folk ikke tenker over det lengre.

Da kommer de med en revolusjon innen databasebehandling som gjør forumet 50% raskere enn tidligere, og alle brukerene jubler i ekstase. (De som husker "de gode gamle dager" blir bare ledd av av forumets nykommere)

Skrevet

Det funket jo utmerket i 2007 og 2008. Hvorfor kan vi ikke gå tilbake til den tiden hvor det ikke var problemer med å laste diskusjon.no ?

Skrevet

Fordi da kjørte man eldre versjon av forumet. De jobber nok med noen bugs og slikt ennå.

Tross alt, de sitter sikkert ikke og ler hver gang forumet kræsjer.

Skrevet

Hvorfor skal de endre noe som allerede funket? :dontgetit: Hvis den nye versjonen skaper disse problemene, hvorfor ikke gå tilbake til den gamle versjonen som funket? :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...