Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker jeg burde støvsuge rommet til helgen, men faen, det har jeg jo tenkt i snart 3 uker, mn nå er det sommer, så nå jeg nesten gjøre det.

Skrevet

Not at all. Men nei, det at pc spill begynner å lagge etter en stund, er et problem div Acer-pcer har, så derfor lagde noen et 3.parts program kalt "throttlestop" fjerna lagginga, men pcen ble ekstremt varm, så den slo seg av. Så måtte ha den oppå to dvd-samlebokser. Så dro på elkjøp for å kanskje levere den inn på rep. Men ba om de kunne få fjerna støvet, så det gjorde dem. Så foreløpig har jeg ikke brukt det programmet, ei har pcen blitt varm. Ser ut som problemene kanskje er over.

Skrevet

Bah! Nå har sola og varmen kommet til Trøndelag også. Jeg har tanna på verandaen i to timer, vært ute og kjøpt øl, samt klippet plenen for første gang i mitt over 23,5 år lange liv.

Neste gang hyrer jeg en polakk eller får lagt kunstgress. Djeez! Det verker i fingrene og hendene mine. :|

Skrevet

Vell, jeg har hatt lyst å ha en lucid-dream lenge, gjort ting som det sies at du kan prøve for å få det. Men det nærmeste jeg har kommet var å drømme at jeg drømte at jeg hadde en luciddream <.<

Skrevet

Det er jo gøy å klippe gress da :wee:

Hverfall en gressklipper med 10 hester :blush:

Jeg har funnet ut at jeg avskyr det.

Mye pga. at jeg nå klør i nesa, i ganen og at øynene svir, til tross for antihistaminer opp og i mente før og etter dyden.

Skrevet

Portugal ja. Tipper blir bra stemming der om de vinner eller spiller uavgjort mot Brasil på fredag :)God tur ;)

Takk :wee:

Fotball bryr meg noe lang oppi r**hø*et :)

Men skikkelig stemning hadde vært tøft :!:

Skrevet

Fotball betyr det samme for meg som ei hårete rompe som skal til og få voksbehandling :ph34r:

Jeg syns faktisk det er gøy å SPILLE fotball :blush:

Skrevet

Fotball betyr det samme for meg som ei hårete rompe som skal til og få voksbehandling :ph34r:

Kommer ann på om det er mann eller dame. En mann skal ha litt bak.

Skrevet

hmm, Lurer på hvordan det er å le hvis man er stum, er det noen som vet det.

PS: Dette er ikke frekt ment selv om det kanskje kan høres sånn ut.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...