Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydeligvis har den engelske keeperen gjort en brøler, er overalt på internett. Glapp ballen?

Jeg gir egentlig faen. Fotball er utrolig kjedelig å se på, men gøy å spille for gøy.

Skrevet

Standard keeper tabbe det han gjorde der, feil grep. Nybegynner feil tho, men sånt kan skje. Syntes mest synd på keeperen, alltid vært sånn at når keepere failer følger det dem overalt.

Kjedelige greier.

Skrevet

Muffinss: Enig der, var håndballkeeper selv, men i håndball så tells ikke akkurat et mål like mye som i fotball.

Skrevet

Muffinss: Enig der, var håndballkeeper selv, men i håndball så tells ikke akkurat et mål like mye som i fotball.

Nei det gjør nok ikke det.

I tillegg spilte de mot USA, noe som ikke akkurat gjør saken bedre.

Skrevet

Fortell :p

Meg? Fra politiloggen:

EVJE: Ampert vårball

01.18: Evjemoen militærleir arrangerte vårball fredag, og litt utpå natten meldte en vakt fra om veldig amper stemning på stedet. Da politiet ankom hadde det roet seg.

Ikke så veldig alvorlig, altså. Var visst litt slossing og greier etter de reiste, dog. :p

Skrevet (endret)

Fortell :p

Meg? Fra politiloggen:

EVJE: Ampert vårball

01.18: Evjemoen militærleir arrangerte vårball fredag, og litt utpå natten meldte en vakt fra om veldig amper stemning på stedet. Da politiet ankom hadde det roet seg.

Ikke så veldig alvorlig, altså. Var visst litt slossing og greier etter de reiste, dog. :p

1up: http://www.varden.no/nyheter/fire-fyllekjorere-1.5376553

var ihvertfall 2 biler som ble vraket :D

Endret av Petter
Skrevet

Flaueste jeg har vært med på lenge. Ble med dame hjem i natt, spise frokost med foreldrene hennes i dag :dontgetit:

Synes synd på deg, litt flaut kan jeg tenkte, hvorfor stakk du ikke bare i natt?

Skrevet (endret)

Fort gjort å sovne etter økten da.

Kosa meg med en jente hos en kompis en gang, endte med at hu og meg sovna i senga hans mens han sov ute i stua på sofaen.

Good times :new_woot:

Edit:Leifer'n

Endret av Muffinss
Skrevet

Kan ikke si jeg har erfaring med onenightstands, men ser for meg at det kan bli kleint dagen derpå uansett situasjon.

Skrevet

Du skulle nesten vært her igår Petter. Asbjørn kom tilbake og jeg ble fora med sprit. Alltid moro.

Var på låve fest jeg, det var og ganske morro :D

Jeg blødde fra hodet igår. Bomma visst på ett trappetrinn på vei ned fra trappa og stupte inn i en murvegg. Har en fin kul med skorpe på idag. Var også ganske moro :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...