Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er tydligvis han ikke fan av slip da :roll:

Noe som ikke gjør noe..for og ha sagt det :tease:

Hadde en kompis som satte på Vikingarne hver gang han skulle feste.....ble en god del krangling av det :!:

Og for og tilegge den over er som og høre metallica så og si...liker b-real metallica tro :hmm:

Noen som har testet Mario Galaxy 2 her?

Endret av Amanita Muscaria
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er tydligvis han ikke fan av slip da :roll:

Er jeg tydeligvis det? Så fint da at du vet hva jeg liker og ikke liker ;)

"Slipknot har bare en sang som er elsk og det er denne"

Når du skriver en slik setning B-real så er det vansklig og oppfatte deg som fan av Slip ;)

Men hvis du er det så beklager jeg uttalelsen min ;)

Slimda: Alltid artig og finne noe man blir oppslukt av :D

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet

Jeg har funnet Kamelot. Da blir det discography resten av dagen for å høre hvordan resten er. :thumbup:

Cumalot er fælt. Tulle-pompøs plastikkmetall.

Vennligst ta dine meninger og stapp dem opp en viss plass. :p Jeg har lov å like hva jeg vil.

Skrevet

Apropro Slipknot, dagen etter han ene bassisten døde så gikk jeg forbi en fyr med en Slipknot t-skjorte der det sto noe ala "we can never die"....var fristet til å gå bort til han å si..."jo det kan dere" og bare gå videre :wee:

Skrevet

Eneste som kan gjøre noe med side 1mill-problematikken er jo brukere. Hold konstant aktivitet oppe, øk antall sider per dag til rundt 100, så er dere snart i mål.

Skrevet

Fristende å starte å trene, utrolig med tanke på hvor lat jeg generelt er sånn sett :ohmy:

Er helt perfekte kvelder nå for tiden, siden jeg ikke kan (eller liker) jogge lengre distanser, så tenker jeg rollerblades + staver.

Og har lyst på boksesekk :p

Skrevet

Fristende å starte å trene, utrolig med tanke på hvor lat jeg generelt er sånn sett :ohmy:

Er helt perfekte kvelder nå for tiden, siden jeg ikke kan (eller liker) jogge lengre distanser, så tenker jeg rollerblades + staver.

Og har lyst på boksesekk :p

Jeg skal ønske meg medlemskap på sats til bursdag.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...