Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Nå er tydligvis han ikke fan av slip da Noe som ikke gjør noe..for og ha sagt det Hadde en kompis som satte på Vikingarne hver gang han skulle feste.....ble en god del krangling av det :!: Og for og tilegge den over er som og høre metallica så og si...liker b-real metallica tro Noen som har testet Mario Galaxy 2 her? Endret 6. juni 2010 av Amanita Muscaria
b-real Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Nå er tydligvis han ikke fan av slip da Er jeg tydeligvis det? Så fint da at du vet hva jeg liker og ikke liker
Slimda Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har funnet Kamelot. Da blir det discography resten av dagen for å høre hvordan resten er.
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Nå er tydligvis han ikke fan av slip da Er jeg tydeligvis det? Så fint da at du vet hva jeg liker og ikke liker "Slipknot har bare en sang som er elsk og det er denne" Når du skriver en slik setning B-real så er det vansklig og oppfatte deg som fan av Slip Men hvis du er det så beklager jeg uttalelsen min Slimda: Alltid artig og finne noe man blir oppslukt av Endret 6. juni 2010 av Amanita Muscaria
Programvare Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har funnet Kamelot. Da blir det discography resten av dagen for å høre hvordan resten er. Cumalot er fælt. Tulle-pompøs plastikkmetall.
b-real Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Fordi jeg mener den ene sangen er elsk, resten er bra liksom
Slimda Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har funnet Kamelot. Da blir det discography resten av dagen for å høre hvordan resten er. Cumalot er fælt. Tulle-pompøs plastikkmetall. Vennligst ta dine meninger og stapp dem opp en viss plass. Jeg har lov å like hva jeg vil.
b-real Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Apropro Slipknot, dagen etter han ene bassisten døde så gikk jeg forbi en fyr med en Slipknot t-skjorte der det sto noe ala "we can never die"....var fristet til å gå bort til han å si..."jo det kan dere" og bare gå videre
Skjelvgråt Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Men hvis side en million er er i sånn 2150 +. Da er jo jeg død :/ Alle her er død. Så da går ikke det ann.
Eplefe Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Eneste som kan gjøre noe med side 1mill-problematikken er jo brukere. Hold konstant aktivitet oppe, øk antall sider per dag til rundt 100, så er dere snart i mål.
Sk!ppy Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Jepp, Da forventer jeg at når jeg drar imorgen tidlig, og kommer tilbake på fredag har dere produsert 500 nye sider.
multisync Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Fristende å starte å trene, utrolig med tanke på hvor lat jeg generelt er sånn sett Er helt perfekte kvelder nå for tiden, siden jeg ikke kan (eller liker) jogge lengre distanser, så tenker jeg rollerblades + staver. Og har lyst på boksesekk
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Fordi jeg mener den ene sangen er elsk, resten er bra liksom Beklager B-real Forøvrig til det med t-skjorta Smurfen: mMmm...såpe Endret 6. juni 2010 av Amanita Muscaria
Programvare Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Fristende å starte å trene, utrolig med tanke på hvor lat jeg generelt er sånn sett Er helt perfekte kvelder nå for tiden, siden jeg ikke kan (eller liker) jogge lengre distanser, så tenker jeg rollerblades + staver. Og har lyst på boksesekk Jeg skal ønske meg medlemskap på sats til bursdag.
Anbefalte innlegg