Datasmurf Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Dere må ha artige slekts-treff Vi har fantastiske. Stupe dritings hele gjengen, enten på kysten eller i Oslo. Hovedsaklig området mellom Øvre Slottsgate og Hotel Bristol. ^^ Digg dag. God mat, god drikke, godt vær, gode venner. Herlig!
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 whoho! Wedding Crashers! LETT! Hadde jeg vært i området Er heller ikke noe fan av de utestedene, da foretrekker jeg lille london og lignende. Er kjipt når dem man drar sammen absolutt skal dit. Jepp lille er ganske koseligt! Har foresten fått stor sans for "Familie". Den er ikke så stor, og det er ganske god musikk der Ja, familien var jeg på for et par ganger siden, der var det okey! da fyrte dem i peisen så fikk varmet oss opp litt
MrLuni Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Geeez... Nesten som jeg trår til desperate tiltak her. Låner bort bilen min til en random Falkenborg boer (studentby) å får han til å kjøre meg.
Aleks Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Jeg bringer telegram fra Nopros: Jonas (Nopros, that is) søker venn til å hjelpe han i de nærmeste timene. Jonas er i bryllup og har det trist. Jonas kan finnes i Sogn Kolonihage, Oslo. Send en melding på 99470653 hvis du er interessert eller ønsker å slå av en prat. Gogogo! (Copy-paste wheelman sin post, på request av Jonas.) Hvorfor er han trist? Kanskje jeg skulle sendt en melding.
Coa Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Er det normalt at det nesten ikke smaker av hvitvin? Eller er det bare det som blir resultatet av å nyte et glass herlig Islay-whisky før man uventet får smake litt hvitvin? Hvitvin er nesten som svak fun-light saft.
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Han er trist for han har nå sittet i et bryllup i over 5 timer, og har to timer igjen. Den personen som er nærmest han alder er i en alder av 23, og er brudgdommen. Det er et stor fåtall av personer det det er interresant og konversere med. Såvidt jeg vet er jeg og Kanin33 de eneste som har tatt kontakt.
Aleks Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Han er trist for han har nå sittet i et bryllup i over 5 timer, og har to timer igjen. Den personen som er nærmest han alder er i en alder av 23, og er brudgdommen. Det er et stor fåtall av personer det det er interresant og konversere med. Såvidt jeg vet er jeg og Kanin33 de eneste som har tatt kontakt. Åja, så han ser bare etter noen som kan få tiden til å gå fortere for han
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Ja, eller redde han. Typ komme med en bil, maskert og bære han ut.
Sidious Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Ahhh. Kom akkurat hjem fra byen hvor jeg har nytt noen kalde øl med en kompis. Deilig å sitte å drikke øl utendørs når været er så herlig.
Sidious Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Ahhh. Kom akkurat hjem fra byen hvor jeg har nytt noen kalde øl med en kompis. Deilig å sitte å drikke øl utendørs når været er så herlig.
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Nei, ingenting galt med å være over 23 år. Problemet er at en 14-15-åring, har forskjellige interreser enn en vanlig 23++-åring.
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 (endret) Nå er udyra med bjeller løs på jordet Vel bare bjellene som er jævlige Endret 5. juni 2010 av Refsa
kanin333 Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Kanin33: Reddet du Jonas? Han skulle spørre mora si om han kunne stikke litt. Så venter på svar.
Anbefalte innlegg