Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men så er jo asiatere (japanere spesiellt) best i alt, uansett alder.

http://www.youtube.com/watch?v=1azmASqYPNc

(kompisene kommenterer innimellom så det er ikke fortfilm)

Det spillet har 8 pads med forskjellig farge som skal matche riktig note når den kommer til bunnen. Ala Guitar Hero bare med flere knapper.

Endret av Bytex
Skrevet

ARGH MEN HVA FAEN DA :dontgetit:

Sletter varer i en handlevogn på HW's prisguide, så går jeg og ser etter andre ting, kommer tilbake og jo, hva ser jeg? Samme varer som jeg sletta 15 ganger før. Waaaaaaaaaaat.

Skrevet

I dag kommer søster hjem med onkel ungen min :love:

Har ikke sett han siden i januar så blir gøy å se hvor stor han har blitt. I morgen skal jeg ta han med på kafé bare oss gutta :)

Skrevet

Jeg får ikke tilsendt passordet mitt jeg.. Får ingen feilmelding eller noe heller. Så jeg får ikke logget inn på prisguiden engang. Ikke kan jeg opprett ny konto heller siden eposten allerede har blitt registrert. Ganske irriterende at det er så mye styr ENNÅ, etter SÅ lang tid siden de LANSERTE den.

Skrevet

Vær snill du nå :tease:

Hun er veldig hyggelig, tåplig at det skal være så vansklig og få hjelp. De kunne jo skrevet om min Krokodille Dundi forsøk da men :whistle:

Send inn en formell klage med et bilde av deg selv med Dundi hatt og si at du vil ha det på trykk ellers kommer det slanger rundt i alle butikkene.

Skrevet

Åi fysj, startet i går med litt halveis sår hals etter å ha løpt rundt på alle de svette trenings apparatene på spenst og så for å komme seg hjemm på rommet i den så tørre lufta at immunforsvaret blir lik null... Våknet i morges med vond hals, tett neste og varmt og tett hode... Eksamens forberedelse i mårra skal bli morro :thumbdown:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...