Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan har dagen deres vært? =]

Neeeei, vært på jobb, vaska bilen etter at jeg var ferdig der og kom hjem for rundt 1 time siden. Nå skal jeg straks ordne meg noe mat tenkte jeg.

Der da?

Skrevet

Ganske dårlig. Kjedelig skoledag, folk sender forskjellige signaler om hva faen de vil, trøtt, dårlig treningsøkt. Nå ser jeg på film, og vi hadde ikke mer sjokolade igjen.

Skrevet

Starta dårlig med oppkast, ble bedre utover dagen, vært hos frisøren og fått ny sveis og brukt ettermiddagen / kvelden på WoW og Futurama, samt kortspill og alkohol.

Så den starta dårlig og endte knall! :)

Skrevet

Kos. Har vært på museum.

oi. så spennende. hva slags da?

Ganske dårlig. Kjedelig skoledag, folk sender forskjellige signaler om hva faen de vil, trøtt, dårlig treningsøkt. Nå ser jeg på film, og vi hadde ikke mer sjokolade igjen.

uff så dumt=(

jeg gikk 3 mil i dag... å fikk ikke no videre ut av det. enda en kjedelig dag. =(

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Går ikke ann å holde seg seriøst når man ser The Losers.

NB: Har du ikke sett filmen, ikke skjekk spoiler!

Supervåpenet heter Snuke, akkurat det Hillary Clinton har i sitt kvinnelige kjønnsorgan i South Park. laugh.gif

Skrevet

Museumer er undervurdert føler jeg.

Må si meg enig der. Skammer meg nesten over hvor få museer jeg har vært på de siste åra. Satser på at jeg får gjort noe med det da. Lurte litt på å leke turist i egen by i år og sjekke ut en hel haug av de her.
Skrevet

Museumer er undervurdert føler jeg.

Må si meg enig der. Skammer meg nesten over hvor få museer jeg har vært på de siste åra. Satser på at jeg får gjort noe med det da. Lurte litt på å leke turist i egen by i år og sjekke ut en hel haug av de her.

jeg har ikke vært siden... vi ble tunget med på skoleturer... skammelig.

Skrevet

Jeg digger museum og gallerier, men det er umulig å få med seg folk på. Aner ikke om det er noe særlig av det her på Steinkjer uansett, men jeg burde absolutt sjekke ut flere hjemme i Stavanger og i Trondhjem. Slutta å gå på museum etter at farfar døde.

Skrevet

Jeg digger museum og gallerier, men det er umulig å få med seg folk på. Aner ikke om det er noe særlig av det her på Steinkjer uansett, men jeg burde absolutt sjekke ut flere hjemme i Stavanger og i Trondhjem. Slutta å gå på museum etter at farfar døde.

why?

Skrevet

jeg har ikke vært siden... vi ble tunget med på skoleturer... skammelig.

Da er det bare å sette i gang å gjøre noe med det da ;)
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...