Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Helga; Foreløpig ser det ut til at det blir ølkveld med grilling dersom været holder seg.

Fotografering og leking med nye gråfilteret og jobbing.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312
Skrevet

Slappe av og pakke for å dra til Tunisia på søndag =D

Gjest Slettet+312
Skrevet

Skal til Hammamet, hvor var du Shikaru?

Første turen til utlandet uten foreldre (som ikke har vært studieturer eller nabolandene våre :p) så det blir spennende^^ reisetips?

Skrevet

vi var litt over alt. blandt annet i sahara ørkenen en natt på dromedar =D

min første tur til utlandet uten foreldre eller med skole var japan :wee:

Gjest Slettet+312
Skrevet

Vi skal bare være det 7 netter, og siden vi er litt på budsjett dropper vi turen til Saharaørkenen, men tenker vi skal ned igjen flere ganger^^ Men det høres skikkelig kult ut, ikke at å ha vært i Japan er mindre kult :p Har masse reiseplaner,men så er det bare å komme seg avgårde da:P

Skrevet

Jeg bruker faktisk laptopen mest til å fjernstyre den stasjonære når jeg ligger i senga. Tungvint å reise seg opp for å bytte film/låt/skru opp/ned lyd. :blush: Jeg er ikke lat.

Latsabb1 :love:

Skrevet (endret)

Jeg bruker faktisk laptopen mest til å fjernstyre den stasjonære når jeg ligger i senga. Tungvint å reise seg opp for å bytte film/låt/skru opp/ned lyd. :blush: Jeg er ikke lat.

Latsabb1 :love:

I put the in lazy.

Lurer på om jeg skal melde meg på NM i slappa ...

Venn av Kong Kaffe du også? :p

Endret av Joakim Skurk
Skrevet

Whaat? Kjenner ikke til'n? http://kongkaffe.no/

Han er generelt veldig ivrig på å få folk til å delta i NM i slappa på face.

(Siden hans er forøvrig sponsa av arrangørene av NM i slappa - OG han er medarrangør.)

Huh. Ser kjent ut. Innbiller meg jeg har sett og hørt om det på en eller annen nettside en gang før i tiden.

Men nei, jeg har NM i slappa fra en kompis i Trondhjem. Usikker på hva det er, men det virker avslappende og som noe for meg. :p

Skrevet

Det går i hovedsak ut på at du møter opp i en park, får en kaffekopp, og blir henvist til ett sted du kan slappe av. Der venter en sykepleier som måler pulsen din. Personen med den laveste hvilepulsen vinner ett års forbruk med kaffe + den gylne kaffetrakter. Yeah!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...