Dravde Den Feite Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hmm...vel..er koselig av familien din og forsatt marker "anledningen" din Kjørte kristelig jeg og vel...jeg var ikke moden nok på den tiden til å stå for det jeg mener..noe jeg vel kanskje sliter forsatt med, eller hva? Haha, det tror jeg vi alle gjør !
kj_ Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hmm...vel..er koselig av familien din og forsatt marker "anledningen" din Kjørte kristelig jeg og vel...jeg var ikke moden nok på den tiden til å stå for det jeg mener..noe jeg vel kanskje sliter forsatt med, eller hva? Haha, det tror jeg vi alle gjør ! Ja, tenk om livet var så enkelt..
Gjest Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hvor er Jarle? Hmm, interessant. Han skulle hatt navnet Arne thought xD
TheKims Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 25 grader i skyggen i dag Skal ta på meg bikinien å legge meg ut på altanen resten av dagen. Tror jeg glatt skipper flytting i dag.
CypheroN Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Jeg har så lyst på Red Dead Redemption at jeg snart spyr ut innvollene mine…
Mikkel™ Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Fått flyttet opp på hemsen nå? Hvordan gikk det å få ting opp på denne hemsen egentlig? Jeg har fått masse ting oppå hemsen nå. Ett skrivebord, en kontorstol, ei gjeste seng, ett nattbord og en diger kommode. Hvordan jeg klarte det? Rawr i bear og dytter ting opp den smale og spinkle samt bratte stigen. 25 grader i skyggen i dag Skal ta på meg bikinien å legge meg ut på altanen resten av dagen. Tror jeg glatt skipper flytting i dag. Mankini?
b-real Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Jeg har så lyst på Red Dead Redemption at jeg snart spyr ut innvollene mine… Mer lyst på Alan Wake Jeg har fått masse ting oppå hemsen nå. Ett skrivebord, en kontorstol, ei gjeste seng, ett nattbord og en diger kommode. Hvordan jeg klarte det? Rawr i bear og dytter ting opp den smale og spinkle samt bratte stigen. You go girl! Hvordan er det så langt med å ha hems og matlaging osv? Mankini?
Mikkel™ Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hems OG matlaging? Jeg sitter jo somregel på stua da og daller foran dataen . Pc-en oppå hemsen blir mest brukt til bilderedigering. Samt at jeg råder jo over hele leiligheta selv så jeg bestemmer selv hvor i pokkern jeg skal oppholde meg
KKake Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Jeg har så lyst på Red Dead Redemption at jeg snart spyr ut innvollene mine… Mer lyst på Alan Wake Har lyst på begge to jeg.
b-real Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Neeeei din fettoter Jeg snakker om støv og annet koselige ting der oppe
Mikkel™ Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Neeeei din fettoter Jeg snakker om støv og annet koselige ting der oppe Mat spises på kjøkkenet da ...
b-real Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 (endret) Neeeei din fettoter Jeg snakker om støv og annet koselige ting der oppe Mat spises på kjøkkenet da ... Å herregud da mann Når du lager mat så kommer da steikosen OPP i leiligheten og legger seg som et lag etter hvert med koselige ting Sitter å titter så vidt på hvor jeg kan få en xbox for en billig penge. Endret 22. mai 2010 av b-real
fargoth Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 I dag har jeg konfirmasjons feiring, selvom jeg har valgt å ikke konfirmere meg hverken kristelig eller humanistisk. Jeg mener selv det at hverken humanisme eller religion har noe med overgangen fra barn til voksen. Men gaver, feiring og god mat får jeg uansett, stolte foreldre til og med. Tro det eller ei ! For meg høres det ut som du har en sunnn og oppegående familie. Jeg synes det er flott at du står inne for det du mener og jeg synes det er flott at du har en familie som respekterer deg og verdsetter dine valg.
Mikkel™ Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Neeeei din fettoter Jeg snakker om støv og annet koselige ting der oppe Mat spises på kjøkkenet da ... Å herregud da mann Når du lager mat så kommer da steikosen OPP i leiligheten og legger seg som et lag etter hvert med koselige ting Sitter å titter så vidt på hvor jeg kan få en xbox for en billig penge. Jeg steker da mat uten fett i teflon din fjott
b-real Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Jeg steker da mat uten fett i teflon din fjott Jeg gir herved opp!
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hmm sannelig lenge siden jeg har vært på forumet nå..skjedde noe siden sist?
Anbefalte innlegg