Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yeah, sorry, det er ikke sånn det funker. "Nå er jeg lei og vil ikke mer, og da skal dere slutte."

:ermm:

Jeg har en metode: Jeg bare overser de neste "Avenged Sevenfold postene" :)

Skrevet

Petter: tenk hard og lenge på denne: hva liker du mest, overfladiske ting, eller øl?

SLUTT! Jeg vil ikke velge når jeg kan ha begge deler!

• Liker 1
Skrevet

JEG SPISTE RISTABRØD MED OST TIL MIDDAG! NAM NAM NAM!

Fikk CAPS dere på andre tanker kanskje?

HVA SLAGS OST? VAR DET KUKOST?

NEI DET VAR IKKE DET! DET VAR HELLER IKKE GAUDAOST!

Skrevet
Holder Avenged utenfor andre tråder enn min egen :)
Takk. Aldri hatt noe i mot dem egentlig. Så begynt du den jævla whiningen din. Du kommer med selvoppfyllende profetier. Du kommer med påstander om at alle er mot dem. Og selv jeg som aldri har hørt en sang av dem blir drit lei hele forpulte bandet bare fordi du griner som en jævla unge om hvor urettferdig verden er fordi ikke alle digger bandet "ditt". Dette provoserte meg nok til å avbryte en relativt god runkesesjon bare for besvare den prebubertalske selvmasochistische sutringen din. Hold det for deg selv heretter. Du ødelegger sexlivet mitt selv når jeg er aleine sånn som du holder på.
  • Liker 1
Skrevet

JEG SPISTE RISTABRØD MED OST TIL MIDDAG! NAM NAM NAM!

Fikk CAPS dere på andre tanker kanskje?

HVA SLAGS OST? VAR DET KUKOST?

NEI DET VAR IKKE DET! DET VAR HELLER IKKE GAUDAOST!

HVILKEN TYPE OST DA?

VAR DEN DEN DANSKE NØKKELOSTEN?

Skrevet
Takk. Aldri hatt noe i mot dem egentlig. Så begynt du den jævla whiningen din. Du kommer med selvoppfyllende profetier. Du kommer med påstander om at alle er mot dem. Og selv jeg som aldri har hørt en sang av dem blir drit lei hele forpulte bandet bare fordi du griner som en jævla unge om hvor urettferdig verden er fordi ikke alle digger bandet "ditt". Dette provoserte meg nok til å avbryte en relativt god runkesesjon bare for besvare den prebubertalske selvmasochistische sutringen din. Hold det for deg selv heretter. Du ødelegger sexlivet mitt selv når jeg er aleine sånn som du holder på.

what? :ph34r:

Skrevet
Føler meg nesten Misslikt her inne pga Avenged Sevenfold, eller Shitfold som noen her inne liker å kalle dem :ermm:

Er ikke deg vi misliker, det er boybandet du skal nevne hele tida. Du virker jo som en okey fyr.

Fyfaen så naken jeg føler meg nå. Barberte av 90% av skjegget.

Skrevet

what? :ph34r:

Ja var det noe som ikke kom godt nok frem?

Føler meg nesten Misslikt her inne pga Avenged Sevenfold, eller Shitfold som noen her inne liker å kalle dem :ermm:

Er ikke deg vi misliker, det er boybandet du skal nevne hele tida. Du virker jo som en okey fyr.

Rettelse: Det er han vi misliker. Fordi han skal mase om det forpulte bandet hele jævla tida.
Skrevet (endret)

Alltid herlig med den gode gamle søndagskranglinga i DNFK /SO 1,2,3,4,5,6,7,8. Selv om det er mandag. Ender alltid med fornærmede folk som rapporterer andre fornærmede folk, stenging av tråd for opprydding og kos :D

Endret av Bytex
Skrevet

L4r5: runk i DNFK så slipper du å bli avbrutt. Evt recent pics?

Ja skulle aldri åpna firefox. Jeg var i utgangspunktet ute etter noe koselig å se på inntil min alenestund, men ff går automagisk inn på dnfk når jeg starter den. Og det var nok til å ta knekken på selv den sterkeste ereksjon. Hvertfall denne gangen. Nå må jeg starte helt fra bunnen av. Men det gir meg god tid til å finne noe bra materiale da. Bare sulliken holder kjeft om bandet sitt.

Alltid herlig med den gode gamle søndagskranglinga i DNFK /SO 1,2,3,4,5,6,7,8. Selv om det er mandag. Ender alltid med fornærmede folk som rapporterer andre fornærmede folk, stenging av tråd for opprydding og kos :D

Jeg hadde antagelig hatt godt av å bli bannet noen uker uansett så i dag er jeg alt for ærlig.
Skrevet

På slike dager har jeg ofte bannet meg selv. Det er koselig. Noen uker uten å tenke på all irritasjonen på forumet. Få tid til masse andre ting.

Skrevet

L4r5: runk i DNFK så slipper du å bli avbrutt. Evt recent pics?

Ja skulle aldri åpna firefox.

Bruker chrome til snusk jeg :)

Deilig å aldri måtte slette historie osv i firefox

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...