Petter Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Hva skal du der? Stefaren min som lurte på om jeg kunne kjøre en vei for han og 2 kompiser. 1
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Forslag til plass jeg og Petter kan være uteliggere i noen dager i sommerferien? Petter har traumer mot Oslo så det gikk ikke. Drammen! Jeg kan komme med frokost til dere. 2
Petter Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Forslag til plass jeg og Petter kan være uteliggere i noen dager i sommerferien? Petter har traumer mot Oslo så det gikk ikke. Drammen! Jeg kan komme med frokost til dere. Drammen it is! Åja. Petter på harrytur burde bli bra^^ KLart det blir bra jeg skal jo, men spørsmålet er om jeg gidder. 1
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Forslag til plass jeg og Petter kan være uteliggere i noen dager i sommerferien? Petter har traumer mot Oslo så det gikk ikke. Drammen! Jeg kan komme med frokost til dere. Drammen it is
Petter Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Jeg føler meg maks harry idag så drammen er fint, tresko og hvite tennissokker 1
Bytex Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Det er ingen uteliggere i Drammen så dere blir sikkert busta fort av politiet. Har aldri sett noen, hvertfall. Mulig de ligger et annet sted enn i byen.
Romis Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Har en vikar i dag, antagelig den beste vikaren å hele skolen, og mye bedre enn lærerne.
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Jeg føler meg maks harry idag så drammen er fint, tresko og hvite tennissokker Kjinner deg.
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Det er ingen uteliggere i Drammen så dere blir sikkert busta fort av politiet. Har aldri sett noen, hvertfall. Mulig de ligger et annet sted enn i byen. Crap. Jeg vil ha frokost av Lemon. 1
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Jeg óg. Apropos det: på tide å dytte i seg vannmelon og løpe til bussen. 1
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Da forsvinner hele poenget. Siden vi plutselig ikke skal være cowboys from hell til helga så skal vi hvertfall være uteliggere from hell 1
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Da forsvinner hele poenget. Siden vi plutselig ikke skal være cowboys from hell til helga så skal vi hvertfall være uteliggere from hell Hei!
Petter Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Aleks, siden jeg ikke har lov til å vise trynet mitt på skolen din så er det litt vanskelig til helga. Bah, ble nettop spurt om jeg skal til Oslo i helga også! alt for mye jeg har lyst til å gjøre denne helga 1
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Da forsvinner hele poenget. Siden vi plutselig ikke skal være cowboys from hell til helga så skal vi hvertfall være uteliggere from hell Hei! Heisann Jeg har en terrasse...? Jeg syntes egentlig frokosten var å tøye grensene Aleks, siden jeg ikke har lov til å vise trynet mitt på skolen din så er det litt vanskelig til helga. Bah, ble nettop spurt om jeg skal til Oslo i helga også! alt for mye jeg har lyst til å gjøre denne helga Telt? 1
Anbefalte innlegg