Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå går jeg ikke med kjole for å få oppmerksomhet.

Da hadde jeg liksågodt gått naken eller pent kledd for en gangs skyld.

Men det er noe jeg ønsker, at jeg kan gå med kjolen min uten å vekke oppmerksomhet. Uten at folk skal se to ganger. Dog, det er det samme om jeg går i kjole, skinnjakke og redningsvest (ute i båt riktignok), eller t-skjorte året rundt (særlig høst, vinter). Folk glor, stopper og spør, hvisker og tisker.

Skrevet
Argh! Hatt ustabilt nett nå i flere dager og har liksom prøvd *alt*. Reinstallert drivers, til og med prøvd en linux distro for å se om det var galt med windowsen

OOOOGSÅ var ikke kabelen ordentlig i routeren... -.-

Frustrerende når feilen er så enkel :wallbash:

Uansett, god natt!

rema_1000.gif

Skrevet
Men det er noe jeg ønsker, at jeg kan gå med kjolen min uten å vekke oppmerksomhet. Uten at folk skal se to ganger. Dog, det er det samme om jeg går i kjole, skinnjakke og redningsvest (ute i båt riktignok), eller t-skjorte året rundt (særlig høst, vinter). Folk glor, stopper og spør, hvisker og tisker.

Det er som en flott blondine gjerne skulle ønske å gå toppløs uten å få oppmerksomhet. Det skjer ikke :)

Men la idealismen leve, for all del. Er hva som gjør verden til et bedre sted å være, så lenge man ikke har samme idealisme som motiverte Adolf og gjengen.

Skrevet

He he, jeg ser ikke for meg at jeg skal prøve å ta over verden for å få folk til å akseptere menn i kjole, dog det hadde jo vært noe å drømme om når man vil føle seg litt vel farfetched :p

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet
Er det å synke lavt da? Går ikke folk med kule klær for å vekke oppmerksomhet? Går ikke folk med hårgele for å vekke oppmerksomhet? Dreier ikke hele "pynte seg på badet hver morgen"-fenomenet ut på å vekke oppmerksomhet?

Hadde jeg bare våknet, og gått ut og møtt verden uten å stelle meg i det hele tatt på forhånd hadde jeg fått mye mer oppmerksomhet enn dersom jeg bruker et par minutter på badet. Blant annet fordi håret mitt synes tyngdekraften er oppskrytt. I tillegg får jeg stort sett 2-3 kommentarer om jeg enten er syk eller nettopp har våknet om jeg stiller på skolen helt usminket. En del ting man gjør gjør man for å passe inn, og ikke for å vekke oppmerksomhet ;)

Skrevet (endret)
Fortissimo.

"ff, standing for "fortissimo", and meaning "very loud".

- wiki

Eller, egentlig betyr det vel svært høyt i den musikalske verden. Men forte er latinsk og betyr svært sterk. Derav fortissimo.

That makes no sence, what so ever. I love it! :wee:

__

I min musikalske verden sier man "jævla høgt", eventuelt "AUU" når det er svært høyt.

EDIT: Forresten; Hans ragnar fikk problemer i dag. Haha, for et navn. hihi.

Endret av edge
Skrevet

Åherregud hahaha! Snakker med en veninne på msn, hun er kristen, jeg har en særdeles stygg emoticon som går i meatspin. Den kom fram i samtalen ved et uhell.. Hahhaa herregud så lattis! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...