Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Fy faen, jeg må virkelig sitte litt mindre på forumet. Eller kanskje bare her og/eller chattetråden for akam. Jeg drømte at jeg var hos simon Aldra og spiste kanin. Det lukta helt forjævlig, men når jeg smakte på det så var det dritgodt. Kanskje fordi jeg var dritsulten da og sikkert hadde spist hva som helst :p

Og faen ta Lars, jeg lurer på hva som gikk av han i dag. Kunne like godt ha sparka meg ut av senga. :mad:

Endret av Slettet+5132
Skrevet (endret)

True dat.

Neeeh, skulle man lagd seg frokost, kanskje? Kan seriøst ikke huske sist jeg hadde tid til det på en skoledag. Har ikke skjedd på VGS, i hvertfall.

Endret av Lemon
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Unn deg en god frokost når du kan, Oda. ^^ Begynner du alltid så sent btw?

Skrevet (endret)

Unn deg en god frokost når du kan, Oda. ^^ Begynner du alltid så sent btw?

Begynner 10.45 på mandager, men den siste bussen jeg kan ta hjemmefra går 08.57. :< (vi som bor litt oppi bakkene har liksom ikke behov for et adekvat kollektivtilbud)

Noen som vil ha te og rista brød?

Endret av Lemon
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Du drømte at du spiste kanin :ninja:?

ja, og det var overraskende godt. Men hldt på å spy av lukta.

Begynner 10.45 på mandager, men den siste bussen jeg kan ta hjemmefra går 08.57. :< (vi som bor litt oppi bakkene har liksom ikke behov for et adekvat kollektivtilbud)Noen som vil ha te og rista brød?

Selvfølgelig har dere ikke det. :p Og ja, jeg tar gjerne en god frokost.

Skrevet (endret)

Lappen og bil: Har planer om å begynne til høsten, når jeg er litt friere.

Ja, da er frokosten servert, dere.

Angående kanin: Jeg syntes det smakte litt kjedelig, jeg. Men det begynner jo å bli noen år siden nå, kanskje smaksløkene mine har utvikla seg litt siden da.

Endret av Lemon
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Noen som vil ha te og rista brød?

Gjerne, kommer du innom meg på jobb, eller må jeg komme til deg?

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Stikk innom, blir bare søl å drasse med seg en tekopp til Drøbak.

Jeg er i Ski nå, så du slipper å ta turen helt til Drøbak.

Jeg hadde tatt turen hadde det ikke vært for at sjefen hadde knekt nakken min om jeg plutselig stakk fra jobb for å spise frokost i Drammen..

Skrevet

Skoleoppgave!

Skal lage en reklamefilm for Norvegia. Den skal ha det samme slagordet "noen forhold varer evig" og skal ha ca samme plot som alle tidligere reklamer. f.eks den med alle kjærestene eller den nye med alle elevene.

Jeg sliter litt med å finne på noe nytt.. Noen som sånn med en gang får en god ide? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...