Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter faktisk etter leilighet i Oslo, også. :hmm:

Sært hvordan alle plutselig leter etter leilighet i Oslo når jeg annonserer at jeg muligens har plass til et par forumhorer ekstra :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært awesome.

Eller oppskrift på katastrofe.

Mange vennskap som har ryki av at man skal leie sammen.

Yeah, men nå og da går det jævlig greit også. ^^

Jeg har bodd sammen med bestekompisen min i 2 år nå, og vi skal bo sammen neste år også. :)

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg kan lage mat, men er mindre glad i å vaske. Men for gratis bosted skulle det gåann. (kjæresten solgte mine vasketjenester for ikke mindre enn seks pils sist vi var på fylla. )

Så du prøver å si at vasketjenestene dine ikke inngår i de 6 pilsene jeg kjøpte deg for på TG?

Jeg tror jeg må ha en prat med Lasse..

Skrevet

Sært hvordan alle plutselig leter etter leilighet i Oslo når jeg annonserer at jeg muligens har plass til et par forumhorer ekstra :p

Er vel også det at du nevnte "leilighet" og "gratis" . :p

Skrevet (endret)

Jeg leter faktisk etter leilighet i Oslo, også. :hmm:

Har egentlig snuftet på leilighet etter ifjor, og nå har jeg endelig økonomi nok til å kjøpe meg en ungkarskåk. :p

*edit*

Gratis? stod det der også?

Endret av Slimda
Skrevet

Er vel også det at du nevnte "leilighet" og "gratis" . :p

Ser den.

Gjest Slettet+312
Skrevet

Tøs: akkurat hva du kjøpte, det vet jeg faktisk ikke...

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Tøs: akkurat hva du kjøpte, det vet jeg faktisk ikke...

Jeg kjøpte deg.

Skrevet
Har du begynt å se på OP igjen? :D
Nei...jeg sparer opp episoder igjen, jeg fant ut det å sitte å se en og en episode av OP blir ikke noe artig så jeg skal vente en stund til så jeg har noen å se sammenhengende.

Faen så lei jeg er av snøvær.
Flytt sørover igjen, her er det vår og herlig. Feiebiler som feier gatene og greier ^_^
Skrevet

Jeg bruker å være det. På slutten av høsten er jeg møkk lei av lyse dager og varme. På slutten av våren er jeg møkk lei mørke dager og kulde.

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Jeg kjøpte deg.

Jeg mener det kom inn et anonymt bud? *knipse*

Nei, jeg er den rettmessige eier av Tina.

Skrevet

Er ikke OnePiece en slik serie du kan bare hoppe rett inn i for å forstå alt? Så 10 episoder ellerno da Gyr0 spilte de av på TG. Forstod plutselig hele historien og slikt, til tross for hver episode er milelang med stillbilder og repetisjoner. :p

Gjest Slettet+312
Skrevet

Tøs,man eier ikke noe før man har betalt for det. Tror ikke lasse har sett noe til de øl'ene enda.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...