Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Woho!

Nettopp kjøpt to nye tegneserier(Avengers og Deadpool),nettopp ferdig med alle arbeidskravene på universitetet,Liverpool spiller kamp ikveld, skal på kinodeit på fredag å se Shutters Island,samt på kino også på Lørdag(clash of the titans) og det hele avsluttes med Lerkendalkveld på søndag. :D

I do love my life.

Skrevet

Unødvendig å kjøpe, men når du allerede har dem kvitter du deg ikke med dem, liksom.

Noen som trenger en togbillett Trondheim-Oslo-Trondheim, avreise 5. mai og retur 10. mai? :p

Har ikke betalt for noen av dem^^ Kanskje jeg skal feire bursdagen min den 7. mai i Trondheim :hmm: Kjenner ingen der da :p

Kom til Steinkjer og feir den med Mikkel og meg ^^

Or wait ... Jeg er kanskje i Trondhjem den helga :hmm:

sinnsykt dårlig unnskyldning tbh

Nåh, det.

Oh well. Jeg trenger ingen unnskyldning for å drikke og feste.

Skrevet (endret)

opp til hver enkelt det :)

er ferdig for uka i dag, så tegna masse random som vanlig, men gjorde en bittelitt mer ferdig enn jeg pleier =O

tiger_char_bassguitar.jpg

Endret av Shikaru
Skrevet

Jeg liker det, Shikaru! :D

Oh well, denne dagen blir bare bedre og bedre.

Fetteren min er blitt pappa, jeg har en sixpack Kronenbourg, en flaske cava, kjøpt meg ny "øl-sekk" (min revna på Clas Ohlson, lulz), det er sol og varmt ute, jeg skal spise pølse senere i dag (ikke din :/ ), farmor fortalte meg at en kompis og meg selv er svært ønsket til Stavanger i juli og jeg skal kjøpe meg ny laptop neste uke. =D

Skrevet

En sekk man har øl i når man skal på fest.

Jepp. Min forrige var 11-12 år gammel og revna på Clas Ohlson i sted.

Kronenbourg er skvip sjur! da er Tuborg bedre.

Ikke faen! Tuborg smaker billig. Akkurat som Seidel, Pokal og alt man får fra Ringnes. Det være seg Dahls eller noe anna skvip.

Pølse med..hvit saus? Litt kremete kanskje?

Ikke i dag. Tenker meg det blir chorizo-pølse av kylling med potetsalat og / eller i lompe.

Skrevet

En sekk man har øl i når man skal på fest.

Jepp. Min forrige var 11-12 år gammel og revna på Clas Ohlson i sted.

Kronenbourg er skvip sjur! da er Tuborg bedre.

Ikke faen! Tuborg smaker billig. Akkurat som Seidel, Pokal og alt man får fra Ringnes. Det være seg Dahls eller noe anna skvip.

Synes ikke de er så gode jeg da, men det er meg :) desutten er det 2,5dl flasker og de koster 19kr stk så alt for dyre. Samme med Corona osv smaker ikke godt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...