Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Nei vann er kun til utvortes bruk. Fiskene bæsjer i vannet så sånnt fy fy holder jeg meg unna Det gjør vel… du også?
b-real Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Vi driter alle i vannet. Men vi har rensesystemer som tar seg av slikt.
Balli Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Nei vann er kun til utvortes bruk. Fiskene bæsjer i vannet så sånnt fy fy holder jeg meg unna Det gjør vel… du også? good one
Shikaru Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 skal ikke drikke for mye melk. Hva er galt med det? Har aldri hatt noen som helst problemer. Eg drikk veldig lite væska, sånn generelt... Egentlig samme her. meh bare hørt at man ikke skal drikke for mye melk. dvs 2 liter om dagen elns trenger melk, men ikke bare for å slukke tørsten.
b-real Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Skal ikke drikker for mye alkohol eller redbull eller andre ting for dens saks skyld heller...men vi overlever på et vis.
b-real Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 http://www.engadget.com/2010/03/23/htc-evo-4g-is-sprints-android-powered-knight-in-superphone-armo/ huh...friiiistende
multisync Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Utrolig hvor digg det var med rockbox på iPoden, da må jeg bare finne pokemon til den. Vet det finnes Jeg trodde ikke kvaliteten mellom mp3 og FLAC ville være så stor som den er
b-real Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 (endret) Hmm..det var et av prosjektene jeg skulle gjøre men det ble for mye styr rett og slett dog ser det har kommet en litt enklere installasjons-fil så jeg får kanskje vurdere det. Flac frister Hva slags ipodversion installerte rockbox på? Endret 23. mars 2010 av b-real
multisync Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 (endret) Classic 5gen 80gb Gikk helt smertefritt, eneste jeg lurer på er hvor jeg skal legge sangene for å få dem opp i musikkdatabasen (fant dem bare ved å browse på innholdet, noe som for min del ofte er likegreit) Hele greia tok bare 2 min, og da er alle sangene der osv. som du hadde liggende der fra før (fikk ikkespørsmål om å slette, noe jeg kunne ønsket) Endret 23. mars 2010 av multisync
Licht Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Hva er galt med det? Har aldri hatt noen som helst problemer. La oss snakkes når du passerer femti, og de kardiovaskulære opphopningene av melkefett som de fleste nordmenn til en viss grad bærer på begynner å melde seg.
Datasmurf Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Jeg skulle ønske jeg klarte å drikke mer melk uten å bli helt ødelagt i magan. Helvetes intoleranse. -_- Soya- og kokosmelk er ikke helt det samme å drikke en liter av heller. Eller å ha i drinkene, eller generelt.
Datasmurf Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Mornings. Kjør meg på posten så jeg får henta ei bok i dag? Pwetty pwease ... Siden jeg alt har tabba meg ut en gang denne dagen. Kjøkkenet mitt lukter rart og er fylt av røyk. Er bare glad røykvarsleren ikke har gått av.
Niqābninja Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Jeg er frisk(ere)! Kanskje skole og jobb i dag ikke blir sååå uutholdelig allikevel. Orange cakes er beste medisinen ever.
Mikkel™ Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Mornings. Kjør meg på posten så jeg får henta ei bok i dag? Pwetty pwease ... Siden jeg alt har tabba meg ut en gang denne dagen. Kjøkkenet mitt lukter rart og er fylt av røyk. Er bare glad røykvarsleren ikke har gått av. Jebus da sjur . Jeg kan ha bruk for en paprika til . Må vurdere det i løpet av dagen.
Datasmurf Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 You do that. Nå har jeg jo faktisk penger, jeg kan kjøpe deg ei dåse general lös ;D
Mephistopheles Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Mornings forum! Er for fyrste gong på lenge utkvilt etter ei god natts svevn, etter Stress/angstframkallande episodar i heimen den siste tida. Himmel så godt det var å flytte ut, lage god mat utan at nokon grin på nasen av store mengder grønsaker, styre fjernkontrollen sjølv og legge meg utan at nokon har eit behov for å snakke til langt ut i nattetimane. Meph på nye eventyr FTW!!!
lperik Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Jeg skulle ønske jeg klarte å drikke mer melk uten å bli helt ødelagt i magan. Helvetes intoleranse. -_- Soya- og kokosmelk er ikke helt det samme å drikke en liter av heller. Eller å ha i drinkene, eller generelt. Sikket vært herlig å prøvd ut det og, 1liter kokosmelk på styrten.
Datasmurf Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Så bra, Meph! Jeg har tatt en liter soyamelk på styrten. Resultatet var ikke akkurat pent.
Anbefalte innlegg